عباسی گفت: ۱۷ هزار دانش آموز و یک هزار و ۲۰۰ دانشجو و طلبه در استان گلستان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

​۱۷ هزار دانش آموز گلستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند/ توزیع ۲ هزار تبلت بین دانش آموزان نیازمند

به گزارش گلستان ۲۴؛ عباس عباسی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید بیش از 2 هزار تبلت تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گلستان ادامه داد: تعدادی دیگر از دانش آموزان نیازمند برای آموزش حضوری از تجهیزات و امکانات لازم بی بهره هستند لذا از همه خیرین و هم استانی ها درخواست می کنم در این کار خداپسندانه یاری گر دانش آموزان محروم باشند.

 

وی از راه اندازی 350 پایگاه شور عاطفه ها در گلستان خبر داد و یادآور شد: 300 پایگاه شور عاطفه ها و 50 پایگاه نیز دفاتر کمیته امداد و میادین سطح شهر بوده است.

 

عباسی متذکر شد: امروز در هر شهرستانی که نماز جمعه برگزار شد همکاران ما برای جمع آوری کمک های مردمی حضور دارند، همچنین کسانی که امکان پرداخت حضوری کمک ها را ندارند، می توانند از طریق کد دستوری #۰۱۷*۱*۸۸۷۷* و یا از طریق سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir نسبت به پرداخت کمک های خود اقدام کنند.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گلستان اضافه کرد: شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت 6037997950028960 نزد بانک ملی هم برای دریافت کمک های مردمی در طرح شور عاطفه ها در نظر گرفته شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: 17 هزار دانش آموز و یک هزار و 200 دانشجو و طلبه تحت پوشش کمیته امداد گلستان قرار دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار