مجتبی جمالی فرماندار علی آباد کتول در جلسه انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان ، گفت : شوراهای فرادست فرصت مناسبی جهت ارتباط دوسویه شوراهای اسلامی با یکدیگر و همچنین با مسئولین و مدیران شهرستان است و اگر بدرستی از وظایف و اختیارات خود استفاده نمایند قطعا برای پیشبرد اهداف شهرستان مفید خواهند بود .

اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان علی آباد کتول انتخاب شدند
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول ،به استناد ماده 1 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ، استان و شورای عالی استانها و تبصره های ذیل آن ، جلسه انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان علی آباد کتول با حضور نمایندگان شورای بخش و شوراهای شهرهای تابعه در دفتر فرماندار برگزار گردید .
 پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع جلسه به ریاست آقای جلال زایی رئیس سنی جلسه ، انتخاب رئیس ، نایب رئیس ، منشی و نماینده شهرستان در شورای استان با رای مخفی برگزار و آقای مهدی شکی به ریاست شورای اسلامی شهرستان علی آباد کتول با 6 رای موافق انتخاب گردید .
همچنین آقای علیرضا عینعلی بعنوان نایب رئیس ، خانم فاطمه سادات سیدکتولی بعنوان منشی و آقای ایرج محمدی بعنوان نماینده شورا جهت عضویت در شورای اسلامی استان ، جملگی با 6 رای موافق انتخاب گردیدند.
 جمالی فرماندار در این جلسه و پس از تبریک به اعضای هیئت رئیسه و همچنین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره دلاورمردیهای رزمندگان و جوانان غیور کشور و بخصوص شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس ، از دفاع مقدس بعنوان بزرگترین دستاورد و سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود : اگر مدیران و مسئولین کشور پس از ایام دفاع مقدس می توانستند همان الگوی مدیریتی را در پیش گیرند شاید امروزه با مشکلات کمتری در کشور روبرو بودیم .
 وی در ادامه و با توجه به نقش شوراهای اسلامی در طول عمر 20 ساله خود ، خاطر نشان کرد : عملکرد کلی شوراهای اسلامی در کشور و مدیریت محلی  قابل قبول بوده، درسته در نقاطی و یا در برخی از شهرها و روستاها با مشکلات و سوء استفاده هایی همراه بوده ولی در کل ارزیابی از شوراها مثبت بوده است .
  جمالی به نقش شوراهای فرادست در پیشبرد اهداف شهرستان ، استان و کشور اشاره داشته و افزود : شورای شهرستان بعنوان شورای فرادست حوزه شهرستان علی آباد کتول می تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف و محورهای توسعه ای شهرستان داشته باشد و با تعامل و همکاری با مدیران دستگاههای اجرایی بعنوان یک مشاور امین در حل مشکلات ایفای نقش نماید .
 فرماندار در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه شوراهای شهری و روستایی ، خدمت صادقانه ، تعامل و همکاری یا شوراها و مدیران و دوری از تنشها و کشمکشهای سیاسی را خواستار شد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار