رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گلستان امروز چهارشنبه با برگزاری مجمع انتخابات و در حضور رییس فدراسیون و مسوولان این رشته در استان انتخاب شد.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گلستان انتخاب شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا در این انتخابات، پس از رای‌گیری "محمدرضا کیانی‌پور" با ۱۳ رای موافق برای مدت چهار سال مسئولیت هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گلستان را برعهده گرفت.

برای تصدی‌گری ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گلستان، رضا ابراهیمی، ابوطالب بای، علی‌اکبر رایجی، اردشیر سلطانیان، محمدرضا کیانی‌پور و میثم مروجی ثبت‌نام کرده بودند که مروجی و بای پیش از برگزاری مجمع به صورت مکتوب انصراف خود را به اداره کل ورزش و جوانان ارائه داده بودند.

در این مجمع پس از معرفی اعضای مجمع چهار کاندیدای باقی مانده به معرفی خود و برنامه‌ها اقدام کردند که رایجی در پایان سخنان خود به نشانه اعتراض در چیدنمان اعضای مجمع و فرمایشی خواندن انتخابات انصراف داد.

در پایان شمارش آرا، از ۱۶ رای ماخوذه، کیانی‌پور و ابراهیمی به ترتیب ۱۳ و ۲ رای کسب کردند و یک تعرفه رای سفید از گلدان آرا بیرون آمد.

هیات شنا، شیرجه و واترپلو گلستان از ۶ ماه پس از بازنشسته شدن محمدعلی رحیمیان رییس هیات، توسط سعیده مقصودلو به صورت سرپرستی اداره می‌شد.

با توجه به داشتن سرپرست در این هیات، سرپرست و نایب رییس حق رای دادن نداشتند و رییس هیات شهرستان گنبدکاووس نیز در مجمع شرکت نکرد.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در این جلسه گفت: هیات شنای گلستان در چهار سال اخیر در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و انتظار داریم‌ مجموعه جدید ضمن استفاده از تجربیات دوره قبلی، این مسیر را ادامه دهد.

محسن رضوانی بیان داشت: یکی از نیازهای اساسی هیات گلستان، داشتن استخر استاندارد ۵۰ متری است که مجموعه مدیریت جدید هیات باید برای احداث آن برنامه‌ریزی نماید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار