معاون فرماندار گالیکش در بازدید از واحدهای صنفی توزیع مرغ تنظیم بازار در شهرستان گفت: بر اساس آمار موجود در صمت مقدار ۲۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ با قیمت تنظیم بازار در واحدهای صنفی تعیین شده در سطح شهرستان بین مردم توزیع شده است.

توزیع بیش از ۲۶ تن مرغ در هفته جاری در سطح شهرستان گالیکش

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری گالیکش، محمدرضا میرنیا معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ظهر پنجشنبه (اول مهرماه) در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی توزیع مرغ تنظیم بازار در گالیکش که باحضور روسای صمت، اتاق اصناف و اتحادیه خبازان و پروتئین صورت گرفت، اظهار کرد: طرح بازدید از کلیه واحدهای صنفی در دستور کار ستاد تنظیم بازار شهرستان قرار دارد و با پیگیری‌های فرماندار محترم و سایر اعضای این ستاد، خوشبختانه فرآیند توزیع مرغ در سطح شهرستان بصورت روزانه و بدون هیچ مشکلی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: فرآیند توزیع مرغ تنظیم بازاری در گالیکش از طریق ۲۵ واحد فروش در شهر‌های گالیکش و صادق‌آباد و ۵ واحد در روستاها صورت می‌گیرد.

میرنیا خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات مرغ شهرستان که باحضور روسای صمت، اتاق اصناف، اتحادیه خبازان و پروتئین شهرستان و عامل پخش و فروش مرغ در فرمانداری برگزار شد، بر توزیع عادلانه مرغ در بین فروشندگان و نظارت مستمر بر نحوه توزیع، رعایت مسائل بهداشتی نیز تاکید شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار