مدیر کل استاندارد گلستان از تحقق ۶۷ درصد آموزش کارکنان استاندارد خبر داد.

تحقق ۶۷ درصد آموزش کارکنان استاندارد در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، رضا دهدشتی زاده مدیر کل استاندارد گلستان گفت: بیش از ۱۳ هزار و ۷۰۰ نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان خود و نیز مدیران کنترل کیفیت، کارشناسان استاندارد و سایر آموزش گیرندگان برون سازمانی در ۶ ماهه نخست امسال برگزار شده است.

او ادامه داد: بیش از یک هزار و ۳۸۸ نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان اداره کل برگزار شد که این میزان نسبت به برنامه مصوب سازمان ملی استاندارد ایران، تحقق ۶۷ درصدی داشته است.

دبیر شورای استاندارد گلستان همچنین افزود: در زمینه آموزش تخصصی کارشناسان استاندارد نیز ۴۱۴ نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شده که برنامه تکلیف شده از سوی سازمان ملی استاندارد ۳۳۶ نفر ساعت بود و خوشبختانه اداره کل موفق به تحقق ۱۲۳ درصدی برنامه شده است.

دهدشتی زاده گفت: مدیران کنترل کیفیت استان نیز طی این مدت، بیش از ۵ هزار نفرساعت آموزش دیدند و سایر آموزش‌های برون سازمانی نیز ۶ هزار و ۹۴۲ نفرساعت رسید که به ترتیب گویای تحقق بیش از ۱۹۸ و ۲۱۰ درصدی برنامه تعیین شده است.

 مدیر کل استاندارد گلستان گفت: آموزش‌های برون سازمانی از طریق مراکز آموزشی همکار سازمان برگزار می‌شوند که در حال حاضر ۱۰ مرکز آموزشی در این زمینه در استان فعالیت دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار