اداره کل بازرسی گلستان ۱۷ مدیر متخلف حوزه ساخت و ساز‌های غیرمجاز روستای زیارت گرگان را به دستگاه قضایی معرفی کرد.

معرفی ۱۷ مدیر متخلف در حوزه ساخت و ساز‌های غیرمجاز به دستگاه قضایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ مدیر کل بازرسی گلستان با اعلام این خبر گفت: ۱۷ نفر از مدیران، به جرم ترک فعل در ساخت و ساز‌های غیرمجاز روستای زیارت گرگان به مرجع قضایی معرفی شدند  و پرونده آن‌ها در حال رسیدگی است.

محمدتقی حاجی مشهدی افزود: بیشتر این افراد مدیران دستگاه‌های اجرایی ۱۰ تا ۱۵ سال اخیر در اداره‌های امور اراضی، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، محیط زیست، آب منطقه‌ای، بخشداری و فرمانداری بودند.

 

وی گفت: یک سال گذشته در مجموع ۲۳۸ گزارش تخلفات اداری داشتیم که در نتیجه آن ۲۱ مدیر و ۲۱۲ کارمند به هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شدند و  ۵ مورد نیز معرفی کارگر به کمیته انضباط کار داشتیم.

 

حاجی مشهدی افزود: ۷۴ گزارش کیفری هم یکسال گذشته به دادسرا ارسال شد که ۵۲ مورد در حال رسیدگی است و برای ۱۶ مورد کیفر خواست و برای ۶ مورد نیز منع تعقیب صادر شده است.

مدیرکل بازرسی گلستان در ادامه افزود: یک سال گذشته هزار و ۷۱۲ گزارش به این سازمان ارسال شد که از این تعداد ۲۱۰ مورد در حال رسیدگی، ۱۳۰ مورد منجر به احقاق حق شاکی، ۴۱۶ مورد غیر مرتبط با ماموریت‌های سازمان بازرسی بود و ۸۱۷ مورد نیز به خاطر احراز نشدن سوء جریان، بایگانی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار