نرسی مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۰۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در استان شناسایی شده است. او ادامه داد: از این تعداد،در بدو امر از ۱۹۸ مورد تغییر کاربری جلوگیری به عمل آمد، ۷۰ مورد ساخت و ساز تخریب شد و مابقی نیز در دست بررسی قرار گرفته است. این مقام مسئول افزود: این تغییر کاربری‌ها در شهرستان‌های گرگان، رامیان و علی آبادکتول صورت گرفته که بیشترین آن مربوط به رامیان است. نرسی به هم استانی‌ها توصیه کرد: قبل از خرید ملک حتما از سازمان جهاد کشاورزی استعلام بگیرند و توجه داشته باشند که درصورتی اجازه احداث خانه باغ در حدود ۱۵ متر داده می‌شود که متراژ باغ بیش ازیک هکتار باشد. او افزود: برای جلوگیری از تغییرکاربری غیرمجاز زمین‌های کشاورزی استان، ۱۴ گشت یگان حفاظت مدیریت امور اراضی در شهرستان‌های استان فعال هستند و همچنین از ظرفیت پلیس انفال مرکز استان نیز در این زمینه بهره می‌بریم. مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت:مردم می‌توانند تخلفات کشاورزی را از طریق سامانه ۱۳۱ پیگیری کنند.

شناسایی بیش از ۴۰۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ نرسی مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۰۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در استان شناسایی شده است.

او ادامه داد: از این تعداد،در بدو امر از ۱۹۸ مورد تغییر کاربری جلوگیری به عمل آمد، ۷۰ مورد ساخت و ساز تخریب شد و مابقی نیز در دست بررسی قرار گرفته است.

این مقام مسئول افزود: این تغییر کاربری‌ها در شهرستان‌های گرگان، رامیان و علی آبادکتول صورت گرفته که بیشترین آن مربوط به رامیان است.

نرسی به هم استانی‌ها توصیه کرد: قبل از خرید ملک حتما از سازمان جهاد کشاورزی استعلام بگیرند و توجه داشته باشند که درصورتی اجازه احداث خانه باغ در حدود ۱۵ متر داده می‌شود که متراژ باغ بیش ازیک هکتار باشد.

او افزود: برای جلوگیری از تغییرکاربری غیرمجاز زمین‌های کشاورزی استان، ۱۴ گشت یگان حفاظت مدیریت امور اراضی در شهرستان‌های استان فعال هستند و همچنین از ظرفیت پلیس انفال مرکز استان نیز در این زمینه بهره می‌بریم.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت:مردم می‌توانند تخلفات کشاورزی را از طریق سامانه ۱۳۱ پیگیری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار