با حضور مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، ۵۰۰ بسته لوازم التحریر توسط نیکوکار آزادشهری به دانش آموزان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

اهدای ۵۰۰ بسته لوازم التحریر توسط نیکوکار آزادشهری به دانش آموزان نیازمند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، ۵۰۰ بسته لوازم التحریر توسط نیکوکار آزادشهری به دانش آموزان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

 احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در این مراسم قدم نهادن در راه انفاق و نیکی به محرومان را از تأکیدات دین مبین اسلام و سیره پیامبر اکرم(ص) بیان کرد که رضایت خداوند متعال را در پی خواهد داشت.

  قربان علی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر هم با اشاره به اینکه خیّرنیکوکار، آقای میردار برای چهارمین سال متوالی در مهرماه با اهدای لوازم التحریر به کمک دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان شتافت، گفت: ایشان در سال اول با اهداء 50 بسته لوازم التحریر شروع به فعالیت در این امر خیر داشته و اکنون به 500 بسته رسیده است.

  در ادامه جعفر میردار نیکوکار آزادشهری هدف از این اقدام خیرخواهانه خود را جلب رضای خدا و کمک به دانش آموزان نیازمند و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان به دلیل تنگناهای مالی بیان کرد.

  این هدایا در مراسمی با حضور گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، مدیر آموزش و پرورش آزادشهر و روسای ادارت انجمن اولیا و مربیان، اطلاع رسانی و روابط عمومی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش گلستان جهت اهدا به دانش آموزان نیازمند به مدیران مدارس تحویل داده شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار