رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی گلستان گفت: سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان شده، بارش‌های مؤثری را در تمامی سطح استان به همراه داشته است؛ بیشترین میزان بارندگی تا این لحظه در گمیشان به میزان ۴۰ میلیمتر به ثبت رسیده است.

ثبت بارش‌های مؤثر در سراسر گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمود محمدقلی پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا این لحظه در مناطق کوهپایه‌ای از جمله گرگان ۲۰ میلیمتر، کردکوی ۳۰ میلیمتر، رامیان ۳۱ میلیمتر و مینودشت ۱۸ میلیمتر بارش به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در نواحی ساحلی بارش‌های قابل‌ملاحظه‌تری رخ داده است، افزود: تا این لحظه در گمیشان ۴۰ میلیمتر، بندرگز ۳۱ میلیمتر و بندر ترکمن ۲۶ میلیمتر بارش به ثبت رسید.

محمدقلی پور ادامه داد: در مناطق میان دشت از جمله انبارالوم هم ۱۱ میلیمتر، ایمر ملاساری ۱۶ میلیمتر و گنبدکاووس ۸ میلیمتر و در شرق استان نیز در گلیداغ ۱۵ میلیمتر و مراوه‌تپه ۸ میلیمتر گزارش شد.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی گلستان خاطرنشان کرد: در برخی از مناطق کوهستانی استان نیز بارش به‌صورت برف گزارش شده است.

وی گفت: انتظار داریم بارش‌ها به‌تناوب تا ظهر امروز ادامه داشته باشد.

محمدقلی پور تصریح کرد: از ظهر امروز به‌تدریج از میزان ابر و پدیده کاسته خواهد شد و شرایط آرامی را در سطح استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه خواهیم داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار