ثبت چهار شکست توسط ۲ نماینده گلستان در لیگ برتر والیبال، تحمل نخستین شکست شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال، آغاز رقابت های سوارکاری گنبد و لغو هفته قهرمانی مسابقات اسب دوانی آق قلا از جمله رخدادهای ورزشی هفته گذشته استان گلستان است.

مهمترین رخدادهای ورزشی گلستان در هفته‌ای که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، هفته نخست مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با شرکت ۴۲ راس اسب از نژادهای "ترکمن، تروبرد و دوخون" در یک دور هزار و ۲۰۰ متری و چهار دور هزار متری عصر روز پنجشنبه بدون حضور تماشاگر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

برگزار کنندگان روز نخست هفته اول مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم پرداخت کردند.

***

مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی رده‌های مختلف سنی پسران  که  در مشهد برگزار شد با قهرمانی تیم گلستان در رده زیر ۲۲ سال پایان یافت، رسول یمرلی و آرمین کمی بازیکنان گلستان بودند که در دیدارنهایی با نتیجه ۲ بر صفر تیم یزد را شکست داد.

گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است و صد درصد اعضای تیم های اعزامی از ایران به بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را گلستانی ها تشکیل دادند.

***

لیگ برتر بسکتبال و تجربه اولین شکست شهرداری گرگان

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ابتدای هفته گذشته و در سومین بازی از مرحله گروهی دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور توانست با نتیجه ۹۰ بر۸۸ ذوب‌آهن اصفهان شکست دهد اما این تیم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی بعد از سه هفته پیروزی متوالی، در هفته چهارم رقابت‌های این فصل لیگ برتر، مغلوب صنعت مس کرمان شد.

چهارشنبه هفته گذشته شهرداری گرگان به مصاف صنعت مس کرمان رفت و با نتیجه ۸۶ بر۸۲ تن به شکست داد.

گرگانی در هفته پنجم باید روز ۱۰ آبان ماه به مصاف تیم خانه بسکتبال خوزستان بروند که شرایط برگزاری این مسابقه به علت کرونایی بودن بازیکنان تیم خوزستان تا این لحظه مشخص نیست و تیم خوزستان پس از گذشت چهار هفته از دور رفت مرحله مقدماتی رقابت‌های این فصل بسکتبال لیگ برتر مردان باشگاه‌های کشور، تاکنون هیچ مسابقه‌ای انجام نداده است.

***

لیگ برتر والیبال و و کسب چهار شکست توسط نمایندگان گلستان

شهرداری گنبد و پاس گرگان  ۲ نماینده گلستان در فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال هستند که تا پایان هفته دوم نتایج خوبی را بدست نیاوردند.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین بازی فصل جدید مسابقات لیگ برتر یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با نتیجه سه بر صفر مقابل میزبان خود شهدای یزد شکست خورد.

در بازی دوم هم شهرداری گنبدکاووس در نخستین بازی خانگی و دومین بازی از لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با نتیجه سه بر ۲ مغلوب تیم سایپا تهران شد.

تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته سوم این رقابت‌ها یکشنبه هفته آینده / ۹ آبان/ باید در اصفهان به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان برود.

وضعیت پاس گرگان در لیگ برتر هم همانند شهرداری گنبد برای هواداران نگران کننده است.

تیم والیبال پاس گرگان در هفته اول مرحله رفت مقدماتی رقابت های لیگ برتر والیبال با نتیجه  سه بر صفر در آمل مغلوب لبنیات هراز این شهر شد.

در ادامه رقابتها و در هفته دوم پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان با نتیجه سه بر صفر مغلوب میهمان خود تیم شهرداری ارومیه شد.

این دیدار به خاطر شرایط کرونایی بدون حضور تماشاگران برگزار شد. پاس گرگان در هفته سوم روز یکشنبه باید در مریوان به مصاف تیم رهیاب ملل این شهر برود.

***

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان گنبدکاووس گفت که برای دومین سال متوالی تیم والیبال نشسته مردان این شهرستان با ترکیب از بازیکنان بومی با نام شهرداری این شهر در مسابقات لیگ برتر امسال شرکت می‌کند.

فرشید عاشوری اظهارداشت: مبلغ پیشنهادی و مدنظر هیات جانبازان و معلولان گنبدکاووس برای حمایت از تیم والیبال نشسته توسط شهرداری پنج میلیارد ریال است که مراحل تصویب آن در شورای اسلامی شهر در حال انجام است.

***

هفته قهرمانی و پایانی رقابت های اسب دوانی کورس پاییزه آق قلا که قرار بود عصر جمعه برگزار شود به سبب مهیا نبودن پیست مجموعه سوارکاری این شهرستان لغو و به زمان دیگری موکول شد.

درخشش  فوتبالیست های گلستانی در ترکیب تیم ملی امید

میلاد کر، یاسین سلمانی و محمد حسین وزواری سه بازیکن گلستانی حاضر در تیم ملی امید ایران برای رقابت های انتخابی قهرمانی آسیا در تاشکند هستند.

یاسین سلمانی در دیدار با نپال که با پیروزی چهار بر صفر ایران به پایان رسید موفق به گل زنی شد و میلاد کر هم در برابر لبنان توانست گل دوم ایران را به ثمر برساند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار