سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت که این تیم با گذراندن تمرینات سخت و فشرده طی روزهای گذشته برای کسب اولین پیروزی در لیگ برتر امسال در بازی امروز مقابل سپاهان اصفهان آماده است.

شهرداری گنبد آماده کسب اولین پیروزی در لیگ برتر والیبال است

به گزارش گلستان ۲۴؛ طاهر قره‌داشلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تیم سپاهان بازیکنان ملی پوش و کادر فنی خوبی دارد و بدون تردید بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اما هدف مهم تیم شهرداری گنبد پیروزی مقابل میزبان اصفهانی است.

وی بیان کرد: پس از باخت هفته گذشته مقابل سایپا، از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان شهرداری گنبدکاووس کار شد و آنها با انگیزه بالا تمام تلاش خود را برای ارائه یک بازی خوب و با کیفیت و کسب امتیاز مقابل سپاهان انجام خواهند داد.

قره داشلی اضافه کرد: پس از آنالیز بازی‌های اخیر تیم سپاهان، تمرینات فشرده ای با توجه به نقاط قوت و ضعف این تیم انجام شد و در صورتی که بازیکنان با تمرکز و مطابق تحلیل های ارائه شده بازی کنند، کسب امتیاز از این تیم اصفهانی دور از انتظار نخواهد بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با یادآوری شکست خانگی این تیم مقابل سایپا در هفته دوم لیگ برتر، بیان داشت: بازیکنان شهرداری به جز دست اول در سه دست دیگر بازی خوبی ارائه دادند اما در اواخر دست چهارم که پیروزی ما نزدیک بود با اشتباهات فردی بازی برده را با شکست عوض کردیم.

وی ادامه داد: تیم ما در پُست سرعتی‌زن مقداری ضعف دارد که این مشکل با جذب بازیکن جدید در روزهای آینده و با کسب تجربه بیشتر توسط ۲ بازیکن جوان تیم برطرف خواهد شد.

قره داشلی گفت: در دیدار امروز مقابل سپاهان بازیکن محروم نداریم و فقط میکائیل تاجر به علت مصدومیت مچ پا نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در ۲ دیدار قبلی خود مقابل شهداب یزد و سایپا تهران شکست خورد و عصر امروز در سومین بازی خود در اصفهان به مصاف تیم سپاهان می‌رود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار