مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به نامگذاری «دانش‌آموز بسیجی انتظار و عدالت‌خواهی» گفت: سرگروه‌های طرح شهید بهنام محمدی در گرگان تجلیل شدند.

سرگروه‌های طرح شهید بهنام محمدی در گرگان تجلیل شدند/ تجمع 13 آبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، محمود علیخانی امروز در یادواره ۶۰۰ شهید دانش‌آموز و فرهنگی در گلستان اظهار کرد: بسیج دانش آموزی یک تشکل متدین است، برنامه‌های امسال با شعار نوجوانان انقلابی پیشگامان گام دوم مولفه حرکت هستند.

وی جوان‌گرایی را یکی از مهمترین مولفه‌های بیانیه گام دوم برشمرد و افزود: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در مدارس انجام می‌شود که بنا داریم ارکان تربیتی جامعه، منزل، مسجد و مدرسه ترویج دهیم در مسجد محلات سرگروه ها انتخاب و به مدارس اعزام شدند و کار تربیتی در مدارس انجام می شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: در استان گلستان 46 مدرسه متشکل از 23 مدرسه دخترانه و 23 مدرسه پسرانه تحت پوشش طرح شهید بهنام محمدی قرار گرفتند و امسال بنا داریم تعداد 10 مدرسه دیگر را به این تعداد اضافه کنیم.

علیخانی با تاکید بر اینکه تقویت روحیه تربیتی و فرهنگی دانش آموزان در مدارس از مهمترین اولویت های طرح شهید بهنام محمدی است، گفت:گ بالغ بر 140 سرگروه در استان گلستان هستند که به صورت جهادی و گمنام با رویکرد بسیجی در مقطع متوسطه اول فعالیت انجام می دهند.

به گفته وی؛ ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در استان گلستان برگزار می‌شود، هشتم آبان لغایت ۱۴ آبان‌ماه به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه نینوا استان گلستان از تجمع و راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با روز استکبارستیزی خبر داد و ابراز کرد: این مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

علیخانی گفت: امسال شهید محمدرسول رضایی از شهرستان اسدآباد به عنوان شهید شاخص کشوری انتخاب شده است که در عملیات بیت‌المقدس ۲ در سن ۱۳ سالگی در ماموت عراق شهید شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار