سبطی گفت: با انجام مطالعه دقیق از ماده ای همسو با طبیعت در مرمت پیاده راه چوبی النگدره استفاده کرده تا تضادی با محیط زیست نداشته باشد.

پیاده راه چوبی «النگدره» با ماده همسو با طبیعت بازسازی می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدرضا سبطی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: طی بازدیدی که از پیاده راه چوبی النگدره به عمل آمد، مقرر شد تا بازسازی این محور در اسرع وقت در دستور کار قرار بگیرد.

 

شهردار گرگان افزود: با انجام مطالعه دقیق از ماده ای همسو با طبیعت در مرمت استفاده کرده تا تضادی با محیط زیست نداشته باشد.

 

وی بیان کرد: چوب به کار رفته در این پیاده راه از نوع تراورسِ اشباع به ماده مازوت بوده که این مسئله برای محیط زیست ضرر دارد.

 

سبطی گفت: در انتخاب متریال جدید تناسب با اکوسیستم و استحکام را هم در نظر خواهیم گرفت و این بازسازی ظرف یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

 

شهردار گرگان اضافه کرد: در فاز دوم پیاده راه النگدره که سالم بوده و مشکلی ندارد، حفظ و نگهداری آن را در دستور کار قرار خواهیم داد.

 

گفتنی است، ایجاد مسیر پیاده راه چوبی به طول بیش از ۱.۵ کیلومتر در دل جنگل النگدره یکی از این اقدامات شهرداری گرگان بوده که این پروژه در دو فاز و طی دوره‌های شورای چهارم و پنجم اجرایی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار