رئیس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های سایبری در استان باید به‌روز شود بر لزوم حمایت و شبکه‌سازی فعالان مجازی تاکید کرد.

فعالان مجازی گلستان حمایت و شبکه‌سازی شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، مهدی غفاری صبح امروز درآئین افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج استان گلستان اظهار کرد: در سال 1398 فضای فیزیکی شرکت های دانش بنیان 2 هزار متر مربع بود و آنها در حداقل فضا فعالیت می کردند اما امروز این فضای فیزیکی به 16 هزار مترمربع رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ادبیات حاکم باید از مدرک گرایی به سمت نوآوری تغییر کند، افزود:  تنها نهاد حمایتی که اجازه حمایت بلاعوض دارد و در شکست طرح های مبتکران مجازی شریک خواهد شد پارک علم و فناوری است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه برگزاری رویدادهای سراسری تولید محتوای بسیج مدل خوبی است، گفت: در تمام استانها به سرعت در این حوزه ها کار میکنند، این همایش نشان میدهد که حوزه تولید محتوا بسیار اهمیت دارد و این اقدامات باید ادامه داشته باشد.

غفاری با اشاره به اینکه رویداد فضای مجازی بسیج باید تقئیت شود، ابراز کرد: در سال 99 مقام معظم رهبری چند بار در سخنرانی خود تاکید بر فضای مجازی کردند و دو موضوع اقتصاد و فضای مجازی را مورد توجه دادند که از منظر کارشناسی مشکلات کشور است.

وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی را نمی توان رها کرد، گفت: فضای مجازی را با شعار دادن و بنر زدن نمی توان مدیریت کرد باید عملیات کرد، این روزها فضای مجازی به زندگی انسانها گره خورده است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: ارزش گذاری شرکت ها بر اساس اطلاعاتی است که دارند بیشترین داده شرکتها بر اساس داده ها قیمت گذاری میشوند.

غفاری بیان کرد: شرکت های موفق بر اساس ذائقه سنجی مخاطب برنامه ریزی میکنند و تمام اطلاعات را پس از انالیز داده ها پیاده‌سازی آن صورت میگیرد و بعد تغییر ذائقه میدهند و بدون اینکه موشک بزنند اهداف خودشان را تسری میدهند.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت های اولیه باید تامین و تقویت شود، گفت: برگزیدگان رویداد تولیدمحتوای بسیج باید شبکه سازی و حمایت شوند، این افراد بین 100 الی 200 منیلیون تحت حمایت پارک فناوری قرار میگیرند و تسهیلات حمایتی نیز برخوردار خواهند شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار