فیلم "در میان تپه‌ها" اثر محمدرضا کیوانفر هنرمند گلستانی همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی سینمای ایران در شانتی فرانسه در سینمای الیزه و ژان‌داک‌سولیز این کشور به نمایش درآمد.

فیلم هنرمند گلستانی در جشنواره بین‌المللی فرانسه به نمایش درآمد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، کیوانفر فیلمساز، کارگردان و عکاس جوان ۳۶ ساله گلستانی با فیلم در میان تپه‌ها سال ۲۰۱۳ جایزه بهترین فیلم جشنواره شیکاگو و سال ۲۰۱۴ جایزه بهترین مستند جشنواره تووف تورنتو در بخش فیلم کوتاه را کسب کرده بود.

فیلم در میان تپه‌ها که محصول سینمای مستقل است نخستین تجربه سینمایی محمدرضا کیوانفر با مشاوره زنده‌یاد استاد عباس کیارستمی در سال ۲۰۱۹ آماده نمایش شد و تاکنون در جشنواره‌های بین‌المللی بوسان کره‌جنوبی، هاینیان چین، سایروس تورنتو کانادا، وزول فرانسه، گنت بلژیک، کازان روسیه، اسکرین‌پاور لندن، بارسلون اسپانیا، رینبو لندن و منا هلند و گوتنبرگ سوئد به نمایش درآمد.

نمایش اثر هنرمند گلستانی در فرانسه دوازدهمین حضور بین‌المللی این فیلم در بین هفت فیلم منتخب جشنواره شانتی فرانسه به شمار می‌آید.

داستان این فیلم سرگذشت سرباز معلمی است که به مناطق عشایرنشین اعزام‌شده و وقتی با سختی‌های زندگی عشایر آشنا می‌شود تلاش دارد مشکلات آموزش‌وپرورش در این مناطق را به تصویر بکشد.

محمدرضا کیوانفر، محسن خدابخشی، امیرشمس، الهام جلالی، سحر حسن زاده، حمیدرضا کیوانفر، مهرداد سدنی، هوتن حق شناس، امید آژیرایی، حسن مدیرروستا، حسین قورچیان، ونداد درویشیان، محمد پاسندی، محمد نسایی، صالح زنگانه و الهه نوبخت عوامل و دست اندرکاران این فیلم هستند.

این فیلمساز جوان گلستانی پس از اکران فیلمش در جشنواره بین المللی شانتی فرانسه با علاقه‌مندان فرانسوی سینمای ایران در جلسه پرسش و پاسخ به گفتگو نشست و به سوالات نشریات فرانسوی با موضوع فیلم "در میان تپه ها" و همچنین سینمای ایران گفتگو کرد.

جشنواره شانتی فرانسه با مشارکت مجموعه کاخ شانتی- بنیاد دومال و مرکز ایران و فرانسه، دفتر گردشگری شهرهای شانتی و سانلیس و سینمای الیزه این شهر از ۱۳ آبان آغاز شده و فردا به کار خود پایان می دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار