مدیرعامل شرکت گاز گلستان از افتتاح مرکز امداد وسامانه گویای ۱۹۴ شرکت گاز استان خبر داد.

افتتاح مرکز امداد و سامانه گویای ۱۹۴ شرکت گاز گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: مرکز امداد و سامانه گویای ۱۹۴ شرکت گازاستان گلستان برای اعلام حوادث ازسوی مشترکان شرکت گاز استان با ۳۰ خط ارتباطی در هفته پدافند غیر عامل با حضور مقدم مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان به بهره برداری رسید.

او افزود: این مرکز امداد به منظور تمرکز و تسریع درپیگیری و رسیدگی و هدایت و راهبری گروه‌های اعزامی به حوادث اعلام شده از سوی مشترکان با اولویت شاخص‌های تعریف شده‌ای ازجمله قطع و نشت گاز، برخورد و صدای رگلاتور و قطع و وصل گاز مشترکین و موارد مرتبط دیگر راه اندازی شده است.

طالبی ثبت حوادث و اتفاقات بهمراه آدرس اعلام شده از سوی مشترک، در ادامه انتقال سریع موارد ثبت شده شامل انفجار، برخورد، نشت، قطع نشت، صدای رگلاتور و ...) به نیرو‌های امداد گاز منطقه برای اعزام به موقع آن‌ها به محل مربوطه و همچنین فرآیند ردیابی و پیگیری امداد رسانی تا پایان عملیات را از جمله مزیت‌های سامانه گویای امداد اعلام کرد.

به گفته او، امکان تجزیه و تحلیل مطلوبتر آمار و اطلاعات به ثبت رسیده در سامانه مذکور، کنترل و بهبود سطح کیفی خدمات امداد رسانی همراه با کاهش مدت اعزام وعملیات امداد رسانی از دیگر فواید بهره گیری از این سامانه است.

طالبی با بیان اینکه این شرکت درسطح استان با کمک ۲۳ دستگاه خودرو امداد و مجهز به بی سیم و تبلت بهمراه نقشه‌های الکترونیکی، فعالیت‌های امدادرسانی را انجام می‌دهد، گفت:  در خودرو‌های امداد رسان علاوه برارتباط شنیداری، امکان ثبت اعلام حادثه از طریق متن (نوشته) نیزپیش بینی شده است علاوه براین نیز برای پاسخگویی به تماس‌های مشترکان درباره حوادث، تعداد ۱۶ نفربه همراه مسئول ارشد، در ۳ نوبت کاری فعالیت خواهند نمود موارد مطرح شده مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان گفت: سامانه گویای ۱۹۴ پل ارتباطی مهمی بین مشترکان با شرکت گاز استان است تا بتوانیم از قابلیت‌های بالای آن در راستای پاسخگویی و خدمت رسانی مناسب تربه مشترکین بهره‌مند شویم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار