زیرگذر روستای کُماسی گرگان با هر بار بارندگی تبدیل به دریاچه ای می شود و نقص های آن هویدا می شود.

گلایه اهالی روستای کُماسی از زیرگذری که در روزهای بارانی تبدیل به دریاچه می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، تعدادی از اهالی روستای کُماسی گرگان در تماس با باشگاه خبرنگاران جوان از وضعیت زیرگذر واقع در کمربندی این روستا گلایه کردند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

یکی از اهالی در این رابطه گفت: با هر بار بارش باران این زیرگذر پر از آب می‌شود و تردد برای خودرو‌ها سخت و غیر ممکن می‌شود.

سنچولی مهندس ناظر اجرای طرح زیرگذر روستای کُماسی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اولین اقدامی که برای جلوگیری از جمع شدن آب در این زیرگذر انجام دادیم هدایت آب‌های سطحی در حاشیه این زیرگذر به سمت دشت بود.

سنچولی ادامه داد: در قسمت مرکزی این زیرگذر یک چاه جذبی وجود دارد که آب جمع آوری شده را جذب می‌کرد، اما در حال حاضر بر اثر رسوب گل و لای مسدود شده است و زمانی که میزان بارش‌ها از حدی بیشتر شود روند جذب آب در این چاه با کندی انجام می‌شود.

او افزود: این محور پس از تکمیل به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تحویل داده شده است، اما برای لایروبی این چاه اختلاف نظر‌هایی وجود دارد.

سنچولی ادامه داد: استفاده از پمپ خودکار برای جمع آوری آب جمع شده در این زیرگذر سریع‌ترین روش ممکن برای ساماندهی به وضعیت این زیرگذر در روز‌های بارانی است، اما از آنجایی که هنوز دهیار روستا مسئولیت این پمپ را قبول نکرده است خریداری و نصب این پمپ به انجام نرسیده است.

سال ۹۸ در مسیر روستای "فوجرد" و روستای"کماسی" برای تسهیل دسترسی و مشکلات ترافیکی دوربرگردان این محور تبدیل به زیرگذر شده است تا دسترسی ایمن‎تر باشد و تداخلی در ترافیک جاده‌ای اتفاق نیفتد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار