نصیری به بهره گیری دشمنان انقلاب از فضای مجازی اشاره کرد و گفت:بسیاری از افراد برروی مسئله بی سوادی رسانه ای حساب باز کردند تا بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

آب گل آلود برخی از فعالان فضای مجازی از بی‌سوادی رسانه‌ای/ ارائه خدمات مشاوره اجتماعی در کلانتری‌های گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ علیرضا نصیری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد:مدیران رسانه د کانال های فضای مجازی  یمی توانند نقش موثری در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گلستان به مطالبه گری مردمی توسط رسانه اشاره کرد کرد ادامه داد: ما نیز به این ماموریت احترام می گذاریم و در کنار رسانه ها در حوزه ایجاد نظم و امنیت اجتماعی هستیم.

نصیری به اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان ما نیز این فضا را به درستی درک‌کردن  و لذا ماموریت های پلیس نیز در فضای مجازی افزایش یافته است.
وی به سواد رسانه ای تاکید کرد و گفت: همه مردم از توانایی تبیین افکار عمومی برخوردار نیستند و گاهی کانال های اطلاع رسانی آمورش لازم را در این خصوص ندیدند و نمی توانند اخبار درست و غلط را ز هم تشخیص دهند و باعث مشکلاتی در سطح جامعه می شوند.
این مقام مسئول متذکر شد: بسیاری از افراد برروی مسئله بی سوادی رسانه ای حساب کردند تا بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند.
نصیری یادآور شد: در حوزه نیروی انتظامی از همراهی اصحاب رسانه تشکر می کنم و تعامل خوبی با مجموعه خبرنگاران استان گلستان داشتیم.
وی افزود: نیروی انتظامی حافظ نظم و امینت اسا و تولید نظم و امنیت بخش مبحث جدایی دارد و باید دستگاه های فرهنگی در این مسیر ایفا نقش کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان بیان کرد: رسانه ها از اخبار تفرقه انگیز بین اقوام گلستان خودداری کنند.

نصیری گفت: بالغ بر ۲۶ درصد میزان نزاع دسته جمعی در گلستان کاهش یافت ولی چند مورد تبرکشی باعث شد که چهره استان در فضای مجازی تغییر کند و این مسئله ب اقتصاد استان نیز تاثیر می گذارد.

وی با بیان اینکه ۲۱ کلانتری مشاور و روانشانس حضور دارد و خدمات اجتماعی ارائه می کند، گفت: تا یک ماه آینده ۱۰۰ درصد فعالیت های مشاوره ای را در کلانتری های استان گلستان خواهیم داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار