معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گلستان خبرداد؛

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گلستان گفت: در هفت ماهه امسال، تصادفات در گلستان، ۹ درصد افزایش یافته و شاهد افزایش هفت درصدی جانباختگان هستیم.

افزایش ۹ درصدی تصادفات در گلستان/ نزاع و درگیری کاهش یافت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا نصیری ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: اخباری که در فضای مجازی منتشر می‌شود در حوزه‌های مختلف از جمله انتظامی تاثیرگذار است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان افزود: رسانه ها در حوزه امنیت اجتماعی می توانند با تولید محتوا در حوزه جرایم، نقش مثبت و منفی داشته باشند.

وی با تاکید بر ارتقای سواد رسانه‌ای، گفت: بسیاری از کاربران مجازی از توانایی تحلیل اخبار مطلع نیستند لذا بسیاری از دشمنان با استفاده از این امر سوء استفاده می کنند.

نصیری با بیان اینکه انتظامی حافظ امنیت است، تأکید کرد: در زمینه آسیب ها و ناهنجاری ها دستگاه های دیگر نقش داشته و باید وظیفه خود را ایفا کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان ادامه داد: در هفت ماهه امسال نزاع و درگیری در گلستان ۲۶ درصد کاهش یافته اما پرونده‌های تبرکشی سبب شد که گلستان در سطح کشور ناامن جلوه داده شود.

وی گفت: طی این مدت ۹ هزار و ۳۰۰ نفر به مرکز مشاوره آرامش انتظامی مراجعه و خدمات مشاوره دریافت کردند و تصمیم داریم گستره خدمات را افزایش دهیم.

نصیری در خصوص جرائم هم گفت: در هفت ماهه امسال جمع کل سرقت‌ها در مجموع هشت درصد افزایش یافته و شاهد کاهش ۱۶ درصدی سرقت اتومبیل، کاهش سه درصدی سرقت اماکن و کاهش ۲۳ درصدی سرقت احشام هستیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان اضافه کرد: در هفت ماهه هشت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده و در این راستا هزار و ۲۰۰ خرده فروش و ۱۷۷ نفر از عوامل اصلی دستگیر شدند.

وی گفت: در هفت ماهه امسال، تصادفات در گلستان، ۹ درصد افزایش یافته و شاهد افزایش هفت درصدی جانباختگان و افزایش چهار درصد افزایش مصدومان هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار