شهردار گرگان در دیدار با رییس فدراسیون بسکتبال:

شهردار گرگان در دیدار با رییس فدراسیون بسکتبال خواستار حضور هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقات این تیم شد.

امکان حضور تماشاگران در مسابقات فراهم شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدرضا سبطی که به منظور حمایت از تیم شهرداری گرگان و تماشای مسابقه این تیم در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال به تهران سفر کرده بود با رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال دیدار و گفتگو کرد.
مهندس سبطی در این دیدار با اشاره به برگزاری مجتمع
بازی های لیگ برتر در تهران و محرومیت شهرستان ها از جمله گرگان از شرایط میزبانی، خواستار توجه فدراسیون به حق میزبانی شهرستان ها شد.
شهردار گرگان گفت: باتوجه به برگزاری برخی مسابقات ورزشی به صورت رفت و برگشت (مانند لیگ برتر والیبال)، فدراسیون بسکتبال نیز شرایطی فراهم سازد تا مسابقات لیگ برتر به صورت مجتمع و متمرکز در تهران برگزار نشود و تمام شهرستان ها طعم میزبانی را بچشند.سبطی با تاکید بر نقش بی بدیل هواداران بسکتبال در موفقیت های این تیم بیان کرد: قطعاً مهمترین انگیزه حمایت مجموعه شهرداری گرگان از تیم بسکتبال، سرمایه های اجتماعی و جوانان و نوجوانان هوادار این تیم هستند و ما همواره علاقه مندیم هواداران از تماشای تیم محبوب خود بهره مند شوند.
وی به رییس فدراسیون پیشنهاد داد در صورت عدم امکان بازی ها به صورت رفت و برگشت، دست کم امکان حضور محدود هواداران گرگانی در مسابقات این تیم در تهران فراهم شود تا شور و هیجان مسابقات افزایش پیدا کند

 

ارسال نظر

آخرین اخبار