مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: خدمت عزتمندانه به جامعه ایثارگری و تکریم این قشر معزز مهمترین اصل در بنیاد است.

خدمت عزتمندانه به جامعه ایثارگری مهمترین اصل در بنیاد است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان در گفتگو با خبرنگار واحد ایثار ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه(س) عنوان کرد: دیدارهای حضوری سبب می‌شود تا  بستری فراهم شود که خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از نزدیک مسائل خود را بیان کنند.
وی افزود: ما هرچه داریم از برکت شهداست و باید یاد و خاطره این عزیزان و ایثارگرانی که با نثار جان خود از ارزش‌های انقلاب اسلامی حفاظت کردند را گرامی بداریم.
مدیرکل بنیاد دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را در تسریع روند حل برخی مشکلات مؤثر دانست و افزود: شنیدن خواسته‌های خانواده‌ها از وظایف مهم و اساسی مسئولان است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های آنان و رفع مشکلات این عزیزان خواهد بود.
وزیری ادامه داد: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما وظیفه‌داریم  قدردان شهدا و خانواده‌های آن‌ها باشیم، ازاین‌رو پیگیری دغدغه‌های ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به این قشر گرانقدر از اهداف عمده بنیاد است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: خدمت عزتمند به جامعه ایثارگری و تکریم این قشر معزز مهمترین اصل در بنیاد است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار