معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن اشاره به آغاز سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان از صبح امروز پنج شنبه 27 آبان ماه، گفت: کارگاه "تهیه کنندگی در تئاتر" همزمان با برپایی جشنواره در گرگان برگزار می شود.

کارگاه "تهیه کنندگی در تئاتر" در گرگان برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رضا یازرلو ضمن آرزوی موفقیت برای گروه های حاضر در سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان، گفت: کارگاه آموزشی "تهیه کنندگی در تئاتر" زیر نظر "محمد قدس"  تهیه کننده، مجری طرح و مدیر تولید شناخته شده تئاتر در روز جمعه 28 آبان ماه  از ساعت 12 ظهر به مدت 2 ساعت در سالن کوچک تالارفخرالدین اسعد گرگانی ویژه جمعی از کارگردان ها و علاقه مندان به این حوزه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه "محمد قدس" اهل شهرستان گرگان است و فعالیت خود را در تئاتر از این شهرستان آغاز کرده و در این سالها نمایش‌های مختلفی را به عنوان تهیه‌کننده، مجری طرح، مدیر تولید و ... در عرصه ی ملی و بین المللی به روی صحنه برده است، گفت: وی همچنین نماینده ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان و نیز تهیه کننده این رویداد منصوب شده است.

یادآوری می شود سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان با حضور 8 گروه نمایشی در بخش مسابقه از 27 تا 30 آبان ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برپا است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار