عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

سفر رئیس‌جمهور به گلستان در آذرماه

ایسنا گلستان: گلستان نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گفت‌وگوی خود با آیت‌الله رئیسی در صحن مجلس، گفت: رئیس‌جمهور در آذرماه جاری به استان گلستان سفر خواهد کرد.

 

سرقت برق آفت روشنایی جاده‌های گلستان/پیمانکاران دیروز، سارقان امروز شدند

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس پلیس پیشگیری گلستان گفت: فقط از ابتدای سال تاکنون ۷۶۱ نفر به جرم سرقت کابل‌های برق در استان دستگیر شده اند.

 

‌۵۰۰ میلیارد ریال وام به شرکت‌های دانش بنیان گلستان اختصاص یافت

ایرنا گلستان: مدیر کارخانه نوآوری گرگان گفت که ۵۰۰ میلیارد ریال وام با کارمزد ۱۰ درصد برای توسعه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان استان گلستان اختصاص یافت.

 

گرگان و مینودشت در صدر فهرست واکسیناسیون

صدا و سیما نوشت: مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت گلستان گفت:بیشترین تزریق دو دُز واکسن کرونا در شهرستان‌های گرگان و مینودشت انجام شده است.

 

تکرار داستان غم‎انگیز فصل زراعی و چالش کشاورزان برای تأمین نهاده‎های تولید

فارس گلستان: اگر چه آغاز فصل کشت زراعی در سال گذشته و با افزایش چند برابری قیمت کودهای شیمیایی، شوک بزرگی را به کشاورزان وارد کرد اما گویا امسال قرار است با اجرای طرح کشت قراردادی گندم روزنه‎ای از امید در دل کشاورزان گلستانی ایجاد شود.

 

تعداد کتابخانه‌های عمومی گلستان با جمعیت آن تناسب ندارد

ایرنا گلستان: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان با اعلام تناسب نداشتن تعداد کتابخانه‌های عمومی این استان با جمعیت آن بر ضرورت احداث کتابخانه‌های جدید در مناطق گوناگون گلستان تاکید کرد.

 

تنیسور گلستانی مسافر قزاقستان شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: غزل رضازاده از گلستان به همراه تیم‌های ملی تنیس دختران و پسران زیر ۱۲ سال ایران به مسابقات تنیس قهرمانی آسیایی قزاقستان اعزام شد.

 

توسعه صنعت ارزآور و اشتغالزای میگو در گلستان، نیازمند سرمایه‌گذاری

ایرنا گلستان: توسعه صنعت میگو در شهرستان گمیشان استان گلستان طبق سند آمایش امکان گسترش تا ۴۰ هزار هکتار مزرعه با تولید ۷۵ هزار تن میگو را دارد، دستیابی به این مهم نیازمند برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری است که تحقق این راهبرد اقتصادی در دولت سیزدهم مورد انتظار است.

 

همه شهرهای گلستان بجز گرگان و علی آباد آبی هستند/ فوت ۴ بیمار کرونایی در هفته گذشته
شبستان نوشت: فاضل گفت: در حال حاضر شهرستان های گرگان و علی آباد کتول در وضعیت زرد و باقی شهرستان های گلستان در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار