منتظری گفت: در کمیسیون فرهنگی مجلس با معاون فرهنگی سازمان بسیج و کمیته های آن نشستی برگزار شد تا بتوانیم چتر حمایت‌های خود را از بسیجیان بزرگتر کنیم.

چتر حمایت مجلس از بسیج گسترده تر می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: بسیج یک فرهنگ سعادت آفرین است و تجربه گام نخست انقلاب اسلامی نشان داد که تفکر بسیجی تفکر نجات بخش است.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس  ادامه داد: مقام معظم رهبری تفکر بسیج را در کشور رمز موفقیت و سربلندی می داند و این تفکر و اندیشه به عنوان یک مدل در دستور کار کشور قرار گرفته و توانست در عرصه های علمی و تخصصی از این تفکر استفاده کنیم که نمونه های درخشان آن را شاهد هستیم.
منتظری تاکید کرد: در فرهنگ بسیج کار برای رضای خدا است و خلوص بسیجی یک تفکر به شمار می رود و حضرت امام (ره) با آن جایگاه به صفا بسیجیان غبطه می خورد.
وی تاکید کرد: در میدان بودن یکی دیگر از ویژگی بسیجی به شمار می رود و هر جا که نیاز است بسیجیان برای رفع مشکلات اقدام می کند.
این مقام مسئول افزود: در همه حوزه ها بسیجیان در میدان هستند، نگاه بسیجیان ولایت محوری است و یکی دیگر از ویژگی بسیجی روحیه جهادی به شمار می رود و اگر در دوران دفاع مقدس بسیج را نداشتیم به این افتخارات با شکوه دست پیدا نمی کردیم.
منتظری افزود: بسیجیان دشمنان را با شکست های متعددی رو به رو کردند و شجاعت و شهامت یکی از ویژگی بسیجیان است و با وجود اینکه اکثر بسیجیان در دفاع مقدس نوجوان و جوان بودند مثل یک سردار عمل کردند و توانستند صحنه های با شکوهی را ایجاد کنند.
وی افزود: در کمیسیون فرهنگی مجلس با معاون فرهنگی سازمان بسیج و کمیته های آن نشستی برگزار شد تا بتوانیم چتر حمایت‌های خود را از بسیجیان بزرگتر کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار