فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه امروز جنگ فضای مجازی است از فعالان این عرصه خواست تا ماهرانه خدمات بسیج را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

خدمات بسیج ماهرانه اطلاع‌رسانی شود/ خواص مجازی یک قدم جلوتر از دشمن حرکت کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، علی ملک شاهکوهی صبح امروز در نمایش اقتدار بسیجیان دارالمومنین گرگان و قدمگاه امام حسن عسکری (ع) که در حسینیه عاشقان ثارلله سپاه گرگان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: در تمام شهرهای گلستان تجمع اقتدار بسیجیان انجام گرفته است، 99 درصد بسیجیانی که در این برنامه حضور یافته‌اند نه امام را دیدند و نه دفاع مقدس را از نزدیک لمس کردند اما امروز باشکوه هرچه تمام حاضر شده‌اند.

وی با اشاره به شکل گیری بسیج در پنج آذر سال 1358 توسط امام راحل بیان کرد: امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج عملاً سرنوشت کشور را به دست جوانان سپرد، 9 ماه بعد از این‌که بسیج تشکیل شد عراق به کشورمان حمله کرد و بخش‌های وسیعی از سرزمین ما را به تصرف درآورد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه جوانان باید از حقایق جنگ آگاهی داشته باشند، گفت: ایمان، اعتقادات، ازخودگذشتگی و اخلاص که در رزمندگان و شهدا بود باعث شده که اکنون انقلاب اسلامی به این درجه از پیشرفت برسد.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه آمریکا رو به افول است، افزود: خودشان هم به این ‌موضوع اعتراف می‌کنند، آنها هر چه داشتند به صحنه درآوردند و امتحان کردند اما موفق نشدند.

وی با تصریح اینکه باید بدانیم دشمن فعال است و هیچ‌گاه از دشمنی و توطئه دست برنمی‌دارد، تاکید کرد: ما با تمام قوا تا پای جان برای دفاع از انقلاب ایستاده‌ایم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به 6 توصیه مقام‌معظم رهبری به بسیجیان گفت: بسیجیان در میادین سخت، نیمه‌سخت و نرم آماده‌ به ‌کار باشند، گردان‌های امام حسین (ع)، امام علی (ع)، بیت‌المقدس، گردان‌های رزمی و غیر رزمی در قالب یگان‌های مردم پایه، نیروهای زمینی، دریایی و هوایی آمادگی داریم و می‌دانیم دشمن هیچ غلطی در جنگ سخت نمی‌تواند کند.

ملک شاهکوهی ادامه داد: در جنگ نیمه‌سخت دشمن فعال است و می‌خواهد از وضعیت اقتصادی سوءاستفاده کرده تجمع و اعتراضات مردمی راه بیندازد ،ناامن کردن شهرها و ایجاد اغتشاشات در دستور کار دشمن است.

وی با اشاره به اینکه ما باید همواره آمادگی داشته‌باشیم خطاب به جوانان تصریح کرد: در جنگ نرم جوانان باید مواظب فضای مجازی باشند، امروز جنگ مجازی است مواظب باشید در دام شیطانی قرار نگیرید.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه خدمات بسیج را ماهرانه به مردم اطلاع دهید، ابراز کرد: در عرصه‌های علمی، فرهنگی، پزشکی، جهادی، رزمی، هنری و خدمات‌دهی در زمان کرونا، در عرصه‌های سیل، زلزله، کم‌آبی و محرومیت‌زدایی بسیج مشغول فعالیت است.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه در جنگ نرم یک قدم از دشمن باید جلوتر باشید، گفت: اگر عقب بمانیم ضربه خواهیم خورد کسانی که دست به قلم هستند و خواص فضای مجازی هستند باید جلوتر از دشمن حرکت کنند.

وی بیان کرد: ارتباط خود را با مسجد تقویت کنید اگر دنبال ایجاد جامعه اسلامی هستید، جامعه اسلامی فقط از مسجد متولد می‌شود هر تفکری به‌دنبال این است که بسیج را از مسجد جدا کند این تفکر امریکایی است، در مسجد قرآن را از مهجوریت خارج کنید، در ادارات، منازل و مساجد تلاوت قرآن را داشته باشید.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه مسجد پایگاه انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی از مسجد متولد شده ‌است بسیج مرزبندی ندارند هر کسی که به انقلاب اسلامی، شهدا، امام و ولایت و به مردم خدمت کند بسیجی است بسیجی فقط کسانی نیستند که در پایگاه‌های بسیج ثبت‌نام‌کرده باشند.

ملک شاهکوهی ادامه داد: هر که انقلاب اسلامی را قبول دارد و برای انقلاب اسلامی تلاش کند بسیجی است، بسیجیان درحین گستردگی باید چابک باشند دامنه فعالیت بسیج گسترده ‌است در قالب یگان‌های خود اتکا و چابک ماموریت‌های انقلاب اسلامی را انجام دهید.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار