سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: عصر امروز چهارشنبه در هفته یازدهم لیگ برتر بازی سختی مقابل تیم راه یاب ملل مریوان داریم که امید است تا با تلاش بازیکنان با کسب امتیاز به خانه بازگردیم.

سرمربی والیبال شهرداری گنبد: بازی سختی با تیم مریوان داریم

به گزارش گلستان ۲۴؛ عظیم جزیده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم راه یاب ملل مریوان بازیکنان بسیار جوان و با انگیزه اما گمنام دارد و همین موضوع کار را برای کسب امتیاز از این تیم آنهم در خانه اش، بسیار سخت خواهد کرد.

وی بابیان اینکه بازیکنان شهرداری گنبد تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی در دیدار با مریوان انجام خواهند داد، افزود: متاسفانه حمید چوگان پاسور تیم ما بیمار شده و درغنه بازیکن سرعتی ما از ناحیه زانو مصدوم شده است.

جزیده اضافه کرد: فاصله کم بین بازی‌های لیگ و ترددهای بعضا طولانی بین استان‌ها برای برگزاری مسابقات سبب شده تا بازیکنان تیم‌های حاضر در مسابقات از جمله تیم شهرداری گنبد خسته و کمتر تمرین کنند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: بازیکنان ما پس از شکست مقابل شهرداری ارومیه در هفته دهم مسابقات لیگ برتر، برای کسب پیروزی در بازی امروز و دفاع از نام والیبال گلستان انگیزه بالایی دارند.

وی علت شکست تیم شهرداری پس از چهار پیروزی متوالی مقابل حریفان را عدم استفاده از توپ‌های برگشتی دانست و گفت: ما در آن دیدار ۶۵ توپ برگشتی داشتیم که اگر بازیکنان با دقت بیشتری فقط ۲۰ تا از این توپ‌ها را تبدیل به امتیاز می‌کردند، برنده بازی بودیم. 

جزیده افزود: با این حال تیم شهرداری و بازیکنان آن شکست هفته قبل را مقابل تیم قدرتمند شهرداری ارومیه فراموش کردند و در بازی امروز به دنبال پیروزی برابر راه یاب ملل مریوان و جبران آن شکست هستند.

وی بابیان اینکه البته کسب امتیاز از تیم مریوان بسیار سخت خواهد بود، اضافه کرد: به نظرم فارغ از نتیجه، امروز بازی خوبی از ۲ تیم شهرداری و مریوان خواهیم دید.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت که از این پس بازی‌های لیگ حساس‌تر خواهد شد و همه تیم ها به دنبال پیروزی و ارتقای جایگاه خود در جدول هستند.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس در ۱۰ بازی قبل خود با پنج پیروزی و پنج شکست و کسب ۱۶ امتیاز در جایگاه ششم جدول ۱۴ تیمی قرار دارد.

همچنین تیم راه یاب ملل مریوان نیز از ۱۰ بازی قبلی خود با ۶ پیروزی و چهار شکست و کسب ۱۷ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که فرهاد قائمی از مشهورترین آنهاست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های ۹۷ و ۹۸ در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار