دو سارق در مینودشت در عملیات تعقیب و گریز پلیس دستگیر شدند.

دستگیری سارقان در عملیاتی پلیسی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، فرمانده انتظامی مینودشت گفت: پس از اعلام گزارش سرقت در یکی از روستا‌های مینودشت، ماموران یک دستگاه خودرو پراید مشابه مشخصات اعلامی از سوی شاکیان را در نزدیکی محل سرقت شناسایی کردند.

علی اکبر بای گفت: متهمان با مشاهده خودرو پلیس بدون توجه به اخطار و هشدار‌های ماموران با سرعت بالا اقدام به فرار کردند و در ادامه نیز با یک قبضه کلت قصد تیراندازی به سمت پلیس داشتند.

او افزود: ماموران برای توقیف خودرو، ابتدا چند تیر هوایی و سپس چند تیر به سمت لاستیک خودرو شلیک کردندو موفق به دستگیری سارقان شدند.

بای افزود: در این عملیات یکی از سارقان مجروح و به بیمارستان منتقل و متهم دیگر پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مینودشت گفت:دو دستگاه تلفن همراه، سلاح سرد، یک قبضه کلت پلاستیکی، مقداری موادمخدر، قطعات خودرو سرقتی و ادوات سرقت کابل برق از خودرو‌ی متهمان کشف شد.

او افزود: متهمان دارای سوابق متعدد از جمله سرقت بعنف و حمل مواد مخدر هستند وچندی پیش نیز به اتهام سرقت از اماکن دولتی توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده بودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار