صیادی گفت: بانک کشاورزی گلستان تا پایان آبان ماه، یک هزار و ۱۸۴میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه را به یک هزار و ۵۸۶ نفر از متقاضیان در بخش های مختلف پرداخت کرده است.

۳۰۰۰ کشاورز گلستانی محصولات خود را بیمه کردند/ پرداخت بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «وحید صیادی» امروز (سه شنبه 23 آذر) در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز سال زراعی جاری جدید تا پایان آبان ماه، سه هزار و 188 نفر از کشاورزان و باغداران استان محصولات زراعی و باغی خود را تحت پوشش بیمه صندوق بیمه محصولات کشاورزی قرار داده اند.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان افزود: با این اقدام 200 هکتار از باغات و 27 هزار و 440 هکتار از اراضی زراعی استان، زیر چتر حمایتی صندوق بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفت.

 

وی از پرداخت بیش از یک هزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی استان در سال جاری خبر داد و گفت: بانک کشاورزی گلستان تاپایان آبان ماه، یک هزار و 184 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه را به یک هزار و 586 نفر از متقاضیان در بخش های مختلف پرداخت کرده است.

 

صیادی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک کشاورزی، ادامه داد: بانک کشاورزی استان تا پایان آبان ماه، 870 میلیارد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به یک هزار نفر زوجین جوان پرداخت کرد.

 

وی اظهارداشت: این تسهیلات در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و کمک به تشکیل خانواده و سنت حسنه ازدواج به این زوج های جوان پرداخت شد.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان از پرداخت بیش از 19 هزار و 57 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در این مدت خبر داد و گفت: از این میزان تسهیلات مبلغ 18 هزار و 219  میلیارد ریال به 11 هزار و 250 نفر از متقاضیان در بخش کشاورزی، مبلغ 728 میلیارد ریال به یک هزار و 834  نفر از متقاضیان در بخش خدمات و 111 میلیارد ریال نیز به 183 نفر از متقاضیان در بخش صنعت، معدن و مسکن و ساختمان پرداخت شد.

 

وی افزود: بیش از 95 درصد از تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی استان گلستان به بخش کشاورزی اختصاص دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار