آتش سوزی کمپ شماره یک پارک جنگلی النگدره با اقدام به موقع نیروهای فضای سبز شهرداری گرگان که در محل مستقر بودند، مهار و خاموش شد.

آتش سوزی پارک جنگلی النگدره مهار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، «موسی الرضا صفری» در مورد این حادثه اظهارداشت: حدود ساعت ۸ و 30 دقیقه جمعه شب آتش سوزی در پارک جنگلی النگدره رخ داد و برگ های خشک ریخته درختان جنگلی دچار حریق شد.

 

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان افزود: حریق قبل از برقراری تماس با آتش نشانی با حضور 3 نفر از نگهبانان پارک شد.

 

وی ادامه داد: نگهبانان پارک که از پرسنل شهرداری گرگان هستند در دوره های آموزشی اطفاء حریق که توسط سازمان آتش نشانی گرگان برگزار شده شرکت کرده و با نحوه اطفا حریق در این گونه موارد آشنا بوده اند.

 

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نیز گفت: این آتش سوزی در محل کمپ شماره یک پارک النگدره به وقوع پیوست و نیروهای فضای سبز از وقوع آتش مطلع گردیده و سریعا نسبت به رفع و مهار آتش سوزی اقدام کردند.

 

«مهستی قدس ولی» در خصوص وسعت حریق النگدره افزود: بر اساس برآوردهای اولیه حدود ۲ هزار متر مربع طعمه حریق شده که با تلاش نیروهای فضای سبز این حریق حدود ساعت ۱۰ شب کنترل و خاموش شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار