نماینده کنفرانس رویکردهای نوین روابط عمومی ایران در گلستان گفت: سومین کنفرانس رویکردهای نوین روابط عمومی ایران با ارائه ایده‌هایی نو به همراه جشنواره ملی ایده های خلاق برگزار می شود.

به گزارش گلستان ۲۴؛ شبیر دائمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: سومین کنفرانس رویکردهای نوین روابط عمومی ایران با ارائه ایده‌هایی نو در عرصه روابط عمومی و ارتباطات به همراه دومین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی و نیز نخستین جشنواره ملی خبر ایران با رویکرد پرونده‌های خبری ۲۷ و ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نماینده کنفرانس رویکردهای نوین روابط عمومی ایران در گلستان افزود: این کنفرانس شامل محورهایی مانند ارتباطات مجازی، هنر و روابط عمومی، روانشناسی ارتباطات، روابط عمومی تجاری، مدیریت و روابط عمومی، جامعه‌شناسی ارتباطات، ادبیات و علوم ارتباطات، فناوری‌های جدید ارتباطات، علوم ارتباطات و مدیریت بحران، روابط عمومی و پیشگیری از کرونا، رسانه و روابط عمومی و شهر هوشمند، آسیب‌شناسی اینفودمی(infodemy)، آسیب‌شناسی دیپ‌فیک(deepfake) و جعل عمیق، روابط عمومی سیاسی (دیپلماسی اجتماعی و فرهنگی) و محورهای ویژه نقش علوم ارتباطات در شکل‌گیری کشورهای وارث تمدن ایرانی، نقش علوم ارتباطات در احیای مکتب اصفهان است.

وی این کنفرانس را یکی از مهم‌ترین رویدادها در عرصه روابط عمومی ایران برشمرد و با تأکید بر شرکت مدیران و کارشناسان روابط عمومی و مشاغل مرتبط در استان گلستان اظهار کرد: دریافت گواهینامه پذیرش مقالات، دریافت گواهینامه آموزشی بین‌المللی، بهره‌مندی از سخنرانی استادان برجسته در حرفه روابط عمومی، نمایه‌سازی مقالات در پایگاه‌های معتبر علمی و انتشار مقالات برگزیده ازجمله مزایای شرکت در این کنفرانس است.

دائمی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار ۳۰ دی ۱۴۰۰ است، گفت: در این کنفرانس مقالات برگزیده انتخاب و ارائه خواهد شد پژوهشگران می‌توانند از طریق وب‌سایت کنفرانس ه سامانه ارسال مقالات دسترسی داشته باشند.

وی ترویج اخلاق حرفه‌ای و توسعه دانش ارتباطات اجتماعی، شناسایی و معرفی ایده‌های خلاق در حوزه ارتباطات اجتماعی، ارائه سرفصل‌های جدید آموزشی و پژوهشی به علاقه‌مندان، شناسایی و انتشار پژوهش‌های جدید حوزه روابط و رسانه را ازجمله اهداف این کنفرانس برشمرد.

گفتنی است، شبیر دائمی با صدور حکمی از سوی دبیرکل کنفرانس به‌عنوان نماینده این کنفرانس در استان گلستان معرفی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار