سردار شریف:

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۹ سال قبل در چنین روزی مردم ما به پیروی از امام جامعه به یکی از بزرگترین توطئه‌های دشمن در جهت تحقق آرمان اسلامی پایان دادند.

 ملت ایران در ۹ دی با بصیرت و هوشیاری یکی از بزرگترین توطئه‌های دشمن را خنثی کرد

به گزارش گلستان 24 ؛سردار رمضان شریف صبح امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی در مصلی گرگان اظهارداشت: 9 سال قبل در چنین روزی مردم ما به پیروی از امام جامعه به یکی از بزرگترین توطئه‌های دشمن در جهت تحقق آرمان اسلامی پایان دادند.

وی افزود: ما نمیتوانیم حماسه 9 دی را مجزا از فرایند انقلاب جداگانه بررسی کنیم و فرآیند انقلاب، آزادی را برای مردم ارمغان آورد و دشمنان را هم به همان میزان برای مقابله با کشور ما مصمم‌تر کرد.

سردار شریف اظهار کرد: آنانی که در واقعیت عینی، دشمنی امریکا را قبل از انقلاب ندیدند و بخش عمده‌ای از مردم که دوران دفاع مقدس را ندیدند و بخشی از مردم درگیری با منافقین و اشرار  را در سیستان و بلوچستان ندیدند اما اگر آنچه در سال 88 رخ داد را ببینید به اهداف دشمن پی می‌میبرد که آنها دنبال چه چیزی بودند.

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مفام معظم رهبری واقعه 88 را توطئه امریکا، اسرائیل و انگلیس می‌دانند و متاسفانه برخی با کج‌سلیقگی دنبال این هستند آن را به موضوعی داخلی تبدیل کنند و مفام معظم رهبری فرمودند افرادی که در طراحی فتنه نفش داشتند کم‌کم قلم‌هایشان فعال می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار