رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در گلستان بیش از ۵۲ هزار و ۴۰۰ مبتلا و حدود دو هزار و ۲۰۰ مرگ و میر قطعی کرونا ثبت شده است.

۲۲۰۰ مرگ قطعی کرونا در گلستان ثبت شده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، عبدالرضا فاضل، شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در حال حاضر وضعیت کرونا در گلستان آبی بوده و شرایط فعلی از زمان شیوع کرونا تاکنون بی نظیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری ۲۰۴ بیمار کرونایی در استان خبرداد و گفت: از این تعداد ۴۶ نفر در آی سی یو تحت مراقبت بوده و ۲۲ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته، مرگ و میر در استان به ثبت نرسیده است، ادامه داد: در یک ماه گذشته، گلستان به لحاظ مرگ و میر بر اثر کرونا، آخرین استان کشور بوده است.

فاضل در خصوص واکسیناسیون کرونا افزود: تاکنون ۹۱ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال گلستان، نوبت اول و بیش از ۷۵ درصد، نوبت دوم واکسن را تزریق کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با توجه به در پیش بودن شب یلدا گفت: شرایط فعلی کرونا خوب بوده اما شیوع سویه جدید اُمیکرون نگران کننده است.

وی اعلام کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در گلستان بیش از ۵۲ هزار و ۴۰۰ مبتلا و حدود دو هزار و ۲۰۰ مرگ و میر قطعی کرونا ثبت شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار