مردم هنوز هم بوی حاج قاسم را از این خاک استشمام می کنند، صدای حاج قاسم هنوز به گوش می رسد که ما ملت شهادتیم و ما ملت امام حسین هستیم.

محبت گلستانی ها به حاج قاسم بیشتر از گذشته

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، صدای رسا، نهیب دشمن دیگر از حاج قاسم شنیده نمی شود اما دشمن هنوز با نام سید سالار شهیدان موی تنش سیخ می شود و لرزه به اندامش می افتد.

تا زمانی که سایه علمدار جبهه مقاومت بر سر مردم بود قند از دل هیچ ایرانی آب نمی شد اما با رفتنش دل ها لرزید چشم ها گریه کرد و مادران نگران فردای فرزندان خود شدند.

خون جوشان مظلومیت قهرمان ملی ایران اما باعث شد که امروز جوانه های امید در دل نوجوانان و جوانان برای آینده بلند انقلاب و اسلام سریع الرشد شود چرا که همه می گویند ما حاج قاسم هستیم رهبر تنها نیست و مادرم آسوده بخوابید که این سرزمین مرد میدان دارد.

صدای حاج قاسم هنوز آهنگ پیشواز بسیاری از ما ها است، عکس بسیاری از پروفایل ها دلدادگان به این نظام هنوز تمثال سردار دلها است و هنوز عکس سردار دلها در ورودی بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها نصب است و حتی گاهی صاحبان مشاغل اجازه نمی دهند که این عکس ها که از دوران تشیع پیکر این سردار آسمانی باقی مانده است جدا شود.

هنوز انشاء بسیاری از دانش آموزان درس های حاج قاسم است گویا هنوز پشت بسیم ها می گویند «بسم الله قاصم الجبارین» و اینها باعث شده که اینستاگرام نام سردار دلها را فیلتر کند، تصویرش را از پست ها حذف کند اما عظمت سردار را چطور می خواهد از دل هایی بزداید که ایثار را از قدم های حاج قاسم و محبت را از نگاه حاج قاسم دیدند و هنوز دستان گرم حاج قاسم بر سر مردمان این سرزمین بلند است.

اینها نشان می دهد که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی جبهه مقاومت خطرناک تر است وقتی در آمریکا و در نزدیکای کاخ سفید تمثال حاج قاسم را به رو به روی دوربین ها نشان می دهد صداقت کلام و گفتار حاج قاسم که در آنجایی که فکر نمی کنید ما منتظرتان هستیم را نشان می دهد.

مردم هنوز هم بوی حاج قاسم را از این خاک استشمام می کنند، صدای حاج قاسم هنوز به گوش می رسد که ما ملت شهادتیم و ما ملت امام حسین هستیم.

پس از دوسال از فراغ سردار دلها هنوز ملت ایران منتقم خون سردار دلها هستند و از مجامع بین المللی برای محکومیت جنایتکاران عالم که چهره پلشت آنها بیش از گذشته برای همگان آشکار شده را خواستارند.

گلستان نیز هنوز به 13 دی نرسیده خود را آماده می کند که مراسمی در شان سردار دلها برگزار کند و مردم نیز از مسئولان خواستار هستند که به تاسی از سردار دلها ساده زیست و پاک دامن باشند و حسینی عمل کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار