معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان از صدور دامدار کارت در استان خبر داد و گفت: تا سقف ۲۰ میلیارد تومان در سطح گلستان برای این طرح تامین منابع شده است.

اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای صدور دامدار کارت در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، رحمت الله سمیعی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از دامداران در سطح استان و به منظور تامین منابع لازم برای بخشی از نیازها در زمینه تهیه و خرید علوفه و سرمایه در گردش دامداران، دامدار کارت طراحی شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان افزود: مقرر شده که از روز سه شنبه این طرح در سطح استان به اجرا در بیاید که امروز، اولین کارت برای دامداران صادر شد.

وی گفت: سقف اعتبارات که برای دامداران پیش بینی شده حدود ۵۰ میلیون تومان است که در قالب کارت‌های ۱۰، ۲۰ و ۵۰ میلیون به دامداران عرضه می شود.

سمیعی ادامه داد: سود تسهیلاتی که برای این بخش در نظر گرفته شده است ۱۱ درصد بوده و تا سقف ۲۰ میلیارد تومان در سطح استان تامین منابع شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال افزایش این منابع هستیم، اضافه کرد: دامداران می‌توانند با مراجعه به سامانه و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها ثبت نام کرده تا بتوانند از این کارت ها استفاده کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان عنوان کرد: دامداران بعد از دریافت کارت می‌توانند از محل تعاونی های دامداران یا تشکل هایی که امکان تامین علوفه دارند و یا کارخانجات توزیع علوفه در سطح استان، علوفه مورد نیاز خود را تامین کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار