مدیر شبکه بهداشت و درمان مینودشت با هشدار نسبت به احتمال شیوع سویه اومیکرون گفت که استقبال مردم این شهرستان از تزریق نوبت سوم واکسن کرونا در حال افزایش است.

استقبال مردم مینودشت از تزریق نوبت سوم واکسن کرونا در حال افزایش است

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدعلی حدادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا سطح رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مینودشت را مناسب ارزیابی کرد و گفت: این شهرستان در تزریق نوبت اول واکسن کرونا وضعیت خوبی دارد.

وی جامعه هدف واکسیناسیون کرونا در این شهرستان را ۶۰ هزار و ۳۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون حدود ۵۹ هزار نفر معادل ۹۷ درصد واجدین شرایط ساکن این شهرستان نوبت اول و بیش از ۵۲ هزار نفر معادل ۸۶ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

حدادی تزریق واکسن را در کنار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی لازمه مقابله با شیوع کرونا دانست و اظهارداشت: برای جلوگیری از شیوع گسترده این ویروس و سویه‌های آن، واکسیناسیون در ۴۶ مرکز ثابت و سه مرکز سیار مینودشت انجام می‌شود.

مینودشت با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان روز گذشته در آخرین گزارش خود از افزایش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۲۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها نگهداری می‌شوند که نسبت به روز گذشته ۶ نفر بیشتر است.

عبدالرضا فاضل افزود: از این تعداد ۵۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۱۸ نفر هم با دستگاه تنفس مصنوعی به حیات خود ادامه می‌دهند.

فاضل گفت: تاکنون هشت درصد از جمعیت واجد شرایط گلستان نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار