رییس هیات کشتی گلستان گفت که رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان انتخابی تیم ملی هفته آینده به میزبانی گرگان برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور هفته آینده در گرگان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدحسین ملاح روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از این اعلام شده بود که در صورت همزمانی سفر رییس جمهور به گلستان با زمان اعلام شده، این مسابقات به تعویق خواهد افتاد اما طبق اعلام امروز فدراسیون و با هماهنگی انجام شده، گرگان ۲۱ تا ۲۴ دی ماه میزبان این مسابقات خواهد بود.

وی بیان کرد: این رقابت ها در اوزان ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم بدون ارفاق وزن برگزار می شود و هر استان با یک تیم در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

رییس هیات کشتی گلستان افزود: پیش از شروع مسابقات از همه کشتی گیران، مربیان و عوامل تست کرونا گرفته خواهد شد و در صورت منفی بودن آزمایش، اجازه حضور در سالن مسابقه برای افراد صادر می شود.

ملاح ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده، وزن کشتی تمام اوزان روز پنجشنبه و وزن کشی مجدد نیز صبح جمعه در خانه کشتی گرگان برگزار می شود و کشتی گیران روزهای پنجشنبه و جمعه در سالن ورزشی آزادی بر روی سه تشک برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با هم مسابقه می دهند.

وی گفت که به دلیل شیوع کرونا امکان حضور تماشاگران در سالن محل برگزاری مسابقه وجود ندارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار