معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان پس از تشریح اقدامات بشردوستانه این معاونت از هبه 4 قطعه زمین توسط خیرین داولب به جمعیت هلال احمر خبر داد.

خیرین گلستانی 4 قطعه زمین به هلال‌احمر اهدا کردند
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، معاون امور داوطلبان این جمعیت گفت: در این راستا در 9 ماهه سال 1400 با اعزام کاوران سلامت پزشکان عمومی و متخصص به 4 منطقه کم‌برخوردار اقداماتی از قبیل ویزیت و توزیع داروی رایگان و توزیع بسته‌های معیشتی با ارزش 4 میلیارد ریال انجام داده است. 
 
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان افزود: این جمعیت با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و داوطلبان در حوزه‌های مختلف معیشتی، بهداشتی و درمانی در طول سال در قالب طرح‌ها و برنامه‌های متعدد به نیازمندان و خانواده‌های کم‌برخوردار در مناطق محروم یاری رسانی می‌کند و همکاری خیرین با هلال احمر گلستان از سطح مناسبی برخوردار است. خیرین گلستانی از ابتدای سال تا کنون 4 رقبه زمین را به جمعیت هلال احمر هبه کرده‌اند.
 
 
وی خاطر نشان کرد: با ورود بیماری کرونا و غیرحضوری شدن بخش زیادی از تحصیل دانش‌آموزان و از طرفی نیاز دانش‌آموزانی که از سیل 98 آسیب دیده‌اند؛ 219 تبلت به ارزش 6 میلیارد ریال به دانش آموزان کم‌برخوردار توزیع شد. 
 
ییلاقی بیان کرد: در طرح‌های حمایتی فرشتگان رحمت و همای رحمت بیش از 23 هزار بسته معیشتی با مبلغ تقریبی 84 میلیارد ریال به خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.
 
او توضیح داد: همچنین داوطلبان جمعیت هلال احمرد گلستان با اجرای نذر آب 4 هم که از طرح‌های مهم محرومیت‌زدایی هلال احمر در ایران است؛ در تابستان امسال به استان هرمزگان سفر کردند و در راستای تامین آب پایدار و سالم برای نقاط محروم آن استان و کمک به معیشت نیازمندان هرمزگانی خدماتی به ارزش ریالی 10 میلیارد ریال انجام شد. 
 
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های حمایتی حوزه داوطلبان تامین بخشی از هزینه‌های درمانی نیازمندان است که از ابتدای سال تا پایان آذر ماه به 959 بیمار مراجعه کننده مبلغ 23 میلیارد ریال کمک شد. در زمینه تجهیزات هم 320 دستگاه تجهیزات پزشکی به ارزش 9 میلیارد ریال از سوی خیرین به بانک امانات استان اضافه شد که در طول سال به بیماران نیازمند به صورت امانی تحویل می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار