رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به روند بهسازی محورهای ترانزیتی استان گفت: ۳۵۰ متر از آسیب دیدگی های محور آزادشهر به شاهرود (خوش ییلاق) بهسازی شد.

خوش‌ییلاق روی ریل بهسازی/ تداوم بهسازی محورهای ترانزیتی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، مظاهر محمدخانی در خصوص ایمن سازی و بهسازی محورهای مواصلاتی استان اظهارکرد: بر اثر سیلاب سال گذشته و امسال به ۳۵۰ متر از محور خوش ییلاق محدوده زمستان یورت بعد از روستای حاجی آباد آزادشهر خسارت وارد شده بود که این مناطق بهسازی شد.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت این محور در دی ماه جاری آغاز و به بهره برداری رسید.

طبق گفته وی برای بهسازی و روکش آسفالت این محور ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

محمدخانی با بیان اینکه بهسازی این محور به طور مستمر همه ساله در دستور اداره کل قرار دارد، افزود: در حال حاضر برای تداوم این بهسازی ها و انجام فرآیند انتخاب پیمانکار حدود ۵۰ میلیارد ریال برآوردهای اولیه اعتباری انجام شده که بعد از فصل سرما به اجرا درخواهد آمد.

محمدخانی اضافه کرد: محور خوش ییلاق یکی از محورهای ترانزیتی و بین استانی مهم گلستان است که از ابتدا تا انتهای حوزه استحفاظی راه های شهرستان آزادشهر را به طول ۶۷ کیلومتر شامل می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار