سنگدوینی گفت: تا ساز و کار دولت برای حذف ارز ترجیحی بیان نشده اظهار نظر در خصوص ارز ترجیجی در حال حاضر یک اظهار نظر خام است.

حرف‌های دولت برای حذف ارز ترجیحی شنیده شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ رمضان سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: باید حرف دولت برای ارز ترجیحی شنیده شود و ساز و کار دولت باید در میدان باشد، اگر دولت می خواهد ارز ترجیحی را حذف کند باید چگونه می خواهد بازار را کنترل کند و تولید کنند و بررسی کنیم دولت چگونه مصرف کنندگان وطبقات پایین جامعه را مورد حمایت قرار می دهد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در گرگان  ادامه داد: باید حرف دولت را بشنویم و ساز و کار آن را بررسی کنیم، مجلس به کلیات ارز ترجیجی رای داده و باید ساز و کار دولت نیز  شفاف باشد و اگر بنا است یارانه ای پرداخت شود باید مبلغ آن مشخص باشد و نحوه حمایت از تولیدکنندگان را باید بررسی کنیم.

سنگدوینی یادآور شد: اظهار نظر در خصوص ارز ترجیجی در حال حاضر یک اظهار نظر خام است و باید این مسائل مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: چگونگی تاثیر و عدد تاثیر چه میزان خواهد بود را باید صبر کنیم و تجزیه و تحلیل دولت در کمیسیون تلفیق بررسی شود و دولت در بودجه سال آینده حذف کرده است.

این مقام مسئول بیان کرد: تا دولت ساز و کار را فراهم نکند و بازار را کنترل نکند و بحث گوشت، تخم مرغ و شیر مورد ارزیابی قرار نگیرد، چگونه می تواند وقتی حذف می شود چگونه سر سفره مردم برود و تا زمانی این مسائل مشخص نشود نمی توانیم ارزیابی داشته باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار