مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: ساخت خانه برای خانواده دارای ۴ معلول آق قلایی در مرحله تکمیل نهایی است.

ساخت خانه ۴ معلول گلستانی به کجا رسید؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان گرگان، سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: تعهد بهزیستی درساخت خانه ۴ معلول، ۲۵ میلیون تومان بوده که پرداخت شده است و این خانه هم اکنون در مرحله نصب شیرآلات و لوله کشی گاز قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: این خانه دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

پیش‌تر حسینی مدیر کل بنیاد مسکن گلستان هم گفته بود که حدود ۱۶۰ میلیون تومان برای این خانه هزینه شده که شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۲۰ ساله و ۶۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض از طریق بنیاد پرداخت و تعهد ما در ساخت این خانه تمام شده است.

پدر این خانواده هم با ابراز رضایت از ساخت این واحد مسکونی گفت: گچ کشی ساختمان به پایان رسیده است و به گفته مسئولان قرار است این واحد تا دو هفته دیگر به ما تحویل داده شود.

در روستای پیرواش شهرستان آق قلا یک خانواده با ۳ فرزند و مادر معلول به سرپرستی پدر خانواده در خانه‌ای اجاره‌ای و شرایط سخت زندگی می‌کردند که باشگاه خبرنگاران جوان از آن گزارشی تهیه کرد.

پس از گزارشی که باشگاه خبرنگاران جوان تهیه و در شبکه استانی و فضای مجازی منتشر کرد، مدیر کل بنیاد مسکن استان و جمعی از نمایندگان مجلس به سراغ این خانواده رفتند و عملیات احداث یک واحد مسکونی برای این خانواده آغاز شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار