با حضور مسئولان؛

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با حضور معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معارفه شد.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان معارفه شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ محمد رعیت با حضور مسئولان استانی و کشوری به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان معارفه شد، این ائین هم اکنون در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان گلستان در حال برگزاری است.

در این مراسم، اکبر مهدوی نیا، سرپرست سابق فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی گلستان گفت:  برنامه تحول وزیر ارشاد در حوزه فرهنگ تاکیدات زیادی شده که به عنوان موتور تحول د پیشران در عرصه های اقتصادی و سیاسی می دانند.

مهدوی نیا بیان کرد: قطعا مدیرکل جدید از ظرفیت های فرهنگ و رسانه برای توسعه استان استفاده می کند و حقوق و مزایای کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزایش اعتبارات طرح های عمرانی در دستور کار قرار می دهد.

وی افزود: ۱۵ پروژه نیمه تمام در سطح استان داریم که بین ۱۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نیاز است در اولویت برنامه های ارشاد قرار گیرد و شاهد بهره برداری آن باشیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: با توجه به سفر رئیس جمهور را در هفته آینده داریم از محل اعتبارات سفر نیز منابع خوبی برای افتتاح پروژه ها جذب شود.مقام معظم رهبری به بحث عدالت تاکید دارند و کفه عدالت و بهره مندی از سرمایه های کشور باید در همه جای کشور دیده شود.

مهدوی نیا با اشاره به لزوم افزایش سقف اعتبارات فرهنگی و هنری تاکید کرد و افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی گستردگی برنامه ها را دارد ولی در ایان کرونا قدری با فضای صحنه ای و برنامه زنده فاصله گرفتیم و امیدوارمی با افزایش سقف اعتبارات و رو به وضعیت بهبود قرار داریم برنامه های متنوعی داشته باشیم.

گفتنی است طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ محمد رعیت به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان معرفی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار