حجت الاسلام سائری گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای معرفی و انتقال ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی است.

دهه فجر فرصت مغتنمی برای معرفی و انتقال ارزش‌های انقلاب است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «علی اکبر سائری» صبح امروز (دوشنبه ۴ بهمن) در نشست خبری اصحاب رسانه گلستان گفت: جهاد به معنای تلاش در مقابله و مبارزه با دشمن است.

 

رئیس کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان افزود: امروز جنگ رسانه ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه افتاده است و با پشتوانه های مالی صهیونیسم و استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن هستند.

 

وی ادامه داد: دشمن به‌دنبال ناامید کردن و یاس مردم و سیاه نمایی کردن است و تلاش های ۴٣ ساله انقلاب را نادیده می گیرند.

 

حجت الاسلام سائری دهه مبارک فجر را فرصت انتقال ارزش های انقلاب اسلامی ایران بیان کرد و گفت: این ایام فرصت مغتنمی برای معرفی شهدای انقلاب است.

وی افزود: امروز میدان، میدان جنگ رسانه ای است و اصحاب رسانه خط مقدم این جنگ نرم هستند.

 

رئیس کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان گفت: اصحاب رسانه سربازان و افسران خط مقدم این جنگ نرم هستند و با تلاش و همت و روشنگری اهالی رسانه بهترین مقابله را با جنگ رسانه ای داشته باشیم.

 

وی، امیدآفرینی و انتقال فرهنگ و ارزش‌هایی که شهدا جان خود را برای ان تقدیم کردند، از رسالت‌های مهم رسانه‌ها برشمرد.

 

حجت الاسلام سائری با اشاره به برنامه های کارگروه روستایی و عشایری استان، گفت: برگزاری جشن در روستاها، افتتاح پروژه روستایی، کلنگ زنی احداث گلخانه، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، جشنواره بومی و محلی، افتتاح پروژه های آب بندان، برگزاری یادواره شهدا، محافل قرآنی و دیدار با خانواده های شهدای روستایی و فضاسازی و آذین بندی از برنامه های این کارگروه در دهه مبارک فجر است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار