رئیس کارگروه هنر و هنرمندان ستاد دهه فجر گلستان:

خواجه نژاد گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر از مستند روایتگری انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد.

رونمایی از مستند روایتگری انقلاب اسلامی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ خواجه نژاد صبح امروز در ستاد خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: بازسازی سینما عصر جدید را از سال گذشته آغاز کردیم و آن چیزی در توان ما بوده را انجام دادیم.


رئیس کارگروه هنر و هنرمندان ستاد دهه فجر گلستان ادامه داد:  این مجتمع سینمایی با پنج سالن یکی از بزرگترین سالن های سینمایی شمال کشور به شمار می رود، همچنین افتتاح سینما عصر جدید مجتمع سینمایی در شرق استان و در گنبدکاووس در دست ساخت است.

خواجه نژاد افزود: ۷۰  درصد این پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده و زمان بندی  ما برای سینمای هجرت  گنبدکاووس در ایام هفته هنر در ۱۹ تا ۲۵ فروردین به بهره برداری می رسد.
وی گفت: سینمای بهمن آزادشهر نیز در تلاش هستیم که افتتاح شود، سیاستی که در ساخت سینماها اتفاق افتاده تبدیل پردیس های سینمایی با سالن های کوچکتر است.
این مقام مسئول تاکید کرد:  چهار سینما دو شهرستان گرگان و یک آزادشهر و یک سینما در گنبدکاووس داریم ، سینمای عصر جدید ۵ سالن دارد و روزانه ۱۰ فیلم اکران می شود و این مهم باعث می شود قدرت انتخاب برای مخاطبان سینما به وجود می آورد.
خواجه نژاد بیان کرد: ۱۸ میلیارد تومان سینما عصر جدید و ۱۵ میلیارد تومان سینما هجرت گنبدکاووس هزینه در برداشته که از محل درآمدهای سینما بوده است.

وی افزود:  آمادگی خود را برای برگزاری فیلم فجر  در استان گلستان و سینمای عصر جدید داریم و ارشاد نیز تلاش در این زمینه داشته است ولی تصمیم گیری از سوی وزارت ارشاد انجام می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر از مستند روایتگری انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد، پس از ۴۳ سال فیلم و مستندی را تولید کردیم که برخی از صحنه های آن برای نخستین بار از حضو پرشور مردم گرگان دشت و انقلاب اسلامی است.
خواجه نژاد افزود:  همزمان با ایام الله دهه فجر از مستند روایتگری انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد، پس از ۴۳ سال فیلم و مستندی را تولید کردیم که برخی از صحنه های آن برای نخستین بار از حضو پرشور مردم گرگان دشت و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: برخی از مستندسازان و روایتگری سال ۵۷ در قالب تاریخ شفاهی مصاحبه هایی از آنها گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار