باحضور فرماندار و امام جمعه شهرستان برگزار شد؛

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و به همت اداره ورزش‌وجوانان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گالیکش و با همکاری کمیته بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر شهرستان جشن باشکوه روز مادر با محوریت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی و مسابقات، باحضور فرماندار و امام جمعه، بخشدار مرکزی و شهردار گالیکش، رئیس تبلیغات اسلامی و ورزش‌وجوانان شهرستان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار شد.

جشن بزرگداشت مقام زن و روز مادر در گالیکش بمناسبت ولادت فاطمه زهرا(س)

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری گالیکش، حجت‌الاسلام والمسلمین دلبری امام جمعه شهرستان ظهر دوشنبه (۴بهمن ماه) در این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر، حضرت زهرا(س) را بهترین اسوه و کامل‌ترین الگو برای همه انسان‌ها نام برد.

وی افزود: بهترین و محکم‌ترین و مقدس‌ترین بنا در دین اسلام خانواده است، برعکس کشورهای غربی که هیچ ارزشی برای خانواده قائل نمی‌شوند، دین اسلام خانواده را بسیار ارزشمند می‌شمارد که البته شما خوهران گرانقدر این عزت را محکم نگه داشته‌اید.

امام جمعه گالیکش گفت: بیشترین سرمایه ما بعنوان والدین، فرزندان‌مان هستند، بنابراین در حفظ و تربیت آنها حتما مدیریت داشته باشیم.

وی در پایان بر ترویج و گسترش ازدواج آسان در بین جوانان شهرستان نیز تاکید کرد.

گفتنی است شورای اسلامی شهر گالیکش، اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، مرکز بهداشت و فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان نیز در این مراسم مشارکت داشتند.

اجرای سرود گروهی تبریک روز مادر توسط دختران دانش‌آموز، مسابقات دارت، بازی و سرگرمی، نقاشی متری با موضوع مادر و دختر، طناب زنی، کارگاه خوشنویسی، کارگاه کاردستی گل رز از مهمترین برنامه شاخص در این جشن باشکوه بود.

در پایان این مراسم از برندگان مسابقات و منتخبین فعالیت‌های فرهنگی و هنری با اهدای جوایزی نفیس توسط فرماندار و مسئولین شهرستان تجلیل بعمل آمد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار