در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اعلام این خبرگفت، در راستای اجرای فاز اول طرح رهگیری کالا و همچنین آئین نامه اجرایی ماده 13 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمک فنر خودرو و باتری خودرو مشمول اخذ و شناسه رهگیری گردیدند.

کمک فنر و باتری خودرو مشمول اخذ و نصب شناسه رهگیری شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،علی اصغر اصغری گفت : رویه الصاق شناسه رهگیری برای کالاهای مشمول میبایست در مبداء تولید و واردات بر روی بسته بندی کالا الصاق گردد.

وی گفت، این دستورالعمل در تاریخ 13/9/ 1400توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب و به تمامی مراجع ذیصلاح ابلاغ گردیده و طبق دستورالعملهای صادره پس از دو ماه از زمان ابلاغ برای تولید کنندگان و وارد کنندگان و پس از چهار ماه از زمان ابلاغ برای کلیه کالاهای موجود در سطح بازار و انبارها لازم الاجرا می باشد و عواقب عدم اجرای موضوع توسط واحدهای تولیدی (صنفی، صنعتی ) زنجیره تاًمین خدمات پس از فروش و حوزه بازرگانی بر عهده خود واحد می باشد.

این مقام مسئول در خاتمه افزود، بازرسان این سازمان با بررسی دقیق و بازدید های میدانی وضعیت بازار استان را رصد نموده و بر روند اعمال طرح مذکور نظارت خواهند داشت و در صورت برخورد با تخلفات احتمالی و کشف کالاهای فاقد شناسه مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهند نمود.

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار