فرمانده سپاه علی آباد کتول تاکید بر لزوم تبیین و شناساندن فرهنگ پویای انقلاب اسلامی به نسل جوان، گفت: این انقلاب به برکت سه ضلع دین اسلام، ولایت فقیه و مردم بنا شد و علیرغم همه ی هجمه های داخلی و خارجی، بعد از چهل و سه سال همچنان پا برجاست و در مسیر پویایی و بالندگی در حال حرکت است.

فرهنگ پویای انقلاب را به نسل جوان بشناسانیم/ برگزاری 250 برنامه به مناسبت «دهه فجر انقلاب» در علی آباد کتول

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرهنگ مجید زمانی فرمانده سپاه علی آباد کتول در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: نظام اسلامی بر پایه دین مقدس اسلام و با پشتیبانی مردم شکل گرفت.
وی دهه فجر انقلاب اسلامی را با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) از ایام الله ها دانست و تاکید کرد: به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی، باید در این ایام الله، بر سر درب همه منازل ایرانی، پرچم ایران اسلامی نصب و فرهنگ پویای انقلاب اسلامی به نسل جوان شناسانده شود.
زمانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که جنگ امروز جنگ اراده هاست و اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم شکست می خورد، گفت: از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شد، خناسان داخلی و خارجی تلاش کردند تا به هر شکل ممکن از جنگ سخت گرفته تا تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و تحریف، به کشور آسیب زده و حرکت رو به رشد انقلاب را متوقف کنند، اما هیچگاه موفق نشده و نمی شوند، چون این انقلاب بر مبنای اسلام ناب محمدی پایه گذاری، با خون جوانان پاک میهن آبیاری و امروز به درختی تنومند تبدیل و شاخ و برگ های آن تا دیگر کشورها گسترانده شده است.
فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول در بخش پایانی سخنان خود همچنین با اشاره به ویژه برنامه های سپاه پاسداران در علی آباد کتول به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب، با شعار جشن ملی ۱۴۰۰ و امیدآفرینی، در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان در حال برگزاری است.
زمانی برگزاری جشن های انقلاب، یادواره شهدا، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی را از جمله ویژه برنامه های بسیج و سپاه علی آباد کتول به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب برشمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار