رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد هشت کارخانه با حمایت مستقیم دادگستری به چرخه تولید بازگشتند.

۸ کارخانه در گلستان به چرخه تولید بازگشتند/ مهلت یکساله برای تکمیل پروژه موج‌های آبی گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان،  حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۸ کارخانه با حمایت مستقیم دادگستری به چرخه تولید بازگشتند.

وی گفت: با بازگشایی ۸ کارخانه در گلستان و احیای این کارخانه‌ها بالغ بر ۵۰۰ نفر به محل کارشان برگشتند.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه در سطح استان گلستان تعداد ۲۳ شهرک صنعتی و یا ناحیه صنعتی فعال است، ابراز کرد: هنگامی که رئیس دادگستری گلستان شدم حداقل یک نوبت از شهرک‌های صنعتی و یا ناحیه صنعتی در سطح استان بازدید انجام گرفت و مشکلات را بررسی کردیم.

آسیابی خاطرنشان کرد: تقریبا ۱.۵ سال است که پروژه موج‌های آبی گنبدکاووس متوقف شده بود در این زمینه یک جلسه ۶ ساعته در آن مکان انجام گرفت و توافق شد این پروژه توسط سرمایه‌گذار سابق آغاز شود.

وی تصریح کرد: فعلا متهم با گذاشتن وثیقه از زندان آزاد شده است و این پروژه مجدداً آغاز به کار کرده است و اکنون شاهد پیشرفت فیزیکی خوب این پروژه هستیم.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: برای تکمیل پروژه موج‌های آبی گنبدکاووس به سرمایه‌گذار مهلت یک ساله دادیم تا به تعهدات خودش عمل کند.

آسیایی افزود: شبکه‌های معاند فارسی زبان، ماهواره‌ای و سایت‌ها برای سم پاشی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند و در حال سیاه نمایی هستند تا دستاوردهای این نظام را خدشه‌دار کنند؛ دشمنان می‌دانند که بعد از تشکیل انقلاب اسلامی این کشور به چه دستاوردهای عظیم و مهمی دست یافت.

وی بیان کرد: کشور ایران در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، دفاعی و نظامی اکنون به مرحله‌ای دست  یافته است که کشورهای همسایه به ایران غبطه می‌خورند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار