معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در اولین شب اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر در استان، ۴۶۷ نفر از علاقمندان حوزه فیلم به تماشای این آثار نشستند.

۴۶۷ گلستانی به استقبال اولین شب اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر رفتند

به گزارش گلستان ۲۴؛ رضا یازرلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شب گذشته ۶ فیلم در سه سالن ۲ پردیس سینمایی استان در گرگان اکران شد.

وی بیان کرد: در سالن اول پردیس سینمایی کاپری، فیلم دِرب به کارگردانی سیدهادی محقق اکران شد که در سانس اول ۳۵ نفر و در سانس دوم ۳۰ نفر این فیلم را تماشا کردند.

وی خاطرنشان کرد: فیلم خائن‌کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی نیز در سانس دوم سالن یک پردیس سینمایی کاپری اکران شد که ۱۰۰ نفر وارد سالن شدند و همین فیلم در زمان اکران در پردیس عصر جدید مورد استقبال ۱۹۵ نفر قرار گرفت.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی کاپری گرگان فیلم دسته دختران به کارگردانی منیر قیدی اکران شد که در سانس اول ۷۳ نفر این فیلم را تماشا کردند و در سانس دوم این سالن، فیلم ضد به کارگردانی امیرعباس ربیعی با استقبال ۳۴ نفر مواجه شد.

یازرلو ادامه داد: برای اکران این دوره از جشنواره ظرفیت سالن نمایش پردیس سینمایی عصر جدید ۱۹۵ صندلی در نظر گرفته شده و برای سالن‌های یک و ۲ پردیس سینمایی کاپری به ترتیب ۱۰۷ و ۹۸ صندلی پیش بینی شده است.

وی گفت: امروز شنبه در دومین روز اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره، در سالن یک پردیس سینمایی کاپری به ترتیب شاهد اکران فیلم‌های ماهان به کارگردانی حمید شاه‌حاتمی و ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس خواهیم بود و در سالن شماره ۲ همین پردیس فیلم‌های شهرک به کارگردانی علی حضرتی و علف‌زار به کارگردانی کاظم دانشی اکران خواهد شد.

وی اضافه کرد: در پردیس سینمایی عصر جدید هم امروز در سانس اول فیلم ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس و فیلم ماهان به کارگردانی حمید شاه‌حاتمی اکران می‌شود.

برای اکران فیلم‌ها ۲ سانس ۱۷ و ۱۹.۳۰ برای سینمای عصر جدید و ۱۷.۳۰ و ۲۰ سالن یک کاپری و ۱۹.۳۰ و ۲۱.۳۰ برای سالن شماره ۲ پردیس سینمایی کاپری پیش بینی شده است.

اسامی فیلم‌ها، نحوه خرید بلیط و ظرفیت پذیرش تماشاگران بر اساس دستورالعمل‌های ستاد کرونای استان در سایت جشنواره وجود دارد.

فیلم‌های دسته دختران ساخته منیر قیدی، ضد ساخته امیرعباس ربیعی، شهرک ساخته علی حضرتی، علف‌زار ساخته کاظم دشتی، شادروان ساخته حسین نمازی، برف آخر فیلمی از امیر حسین عسگری، شب طلایی ساخته یوسف حاتمی‌کیا، موقعیت مهدی فیلمی از هادی حجازی‌فر، بدون قرار قبلی ساخته بهروز شعیبی، بیرو فیلمی از مرتضی علی عباس میرزایی،  مرد بازنده ساخته محمد حسین مهدویان، هناس فیلمی از حسین دارایی، ملاقات خصوصی ساخته امید شمس، ماهان اثری از حمید شاه حاتمی، خائن کشی فیلمی از مسعود کیمیایی و فیلم درب ساخته سیدهادی محقق از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار