حجت الاسلام موسوی گفت: مهمترین هدف برگزاری کرسی آزاداندیشی رشد عقلانی و مطالبه گری دانشجویان است.

رقابت ۷۸ تیم کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام سیدرضا موسوی ظهر امروز در خصوص برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در سطح استان گلستان اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان ۷۸ تیم کرسی آزاد اندیشی تشکیل شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گلستان  ادامه داد: دومین رویداد کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در چهار نوبت برگزار می شود، در ۱۷ بهمن ۱۷ تیم در دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر حضور یافتند و با یکدیگر رقابت کردند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: در ۱۹ بهمن نیز ۱۷ تیم در چهار محور سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی در دانشگاه گنبدکاووس با یکدیگر رقابت می کنند.

این مقام مسئول افزود: همچنین در ۲۴ بهمن نیز در واحد دانشگاه آزاد علی آبادکتول این رقابت ها ادامه خواهد داشت و مرحله نهایی آن نیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار می شود و ۱۱ تیم از این کرسی های آزاداندیشی به مرحله نهایی راه پیدا می کنند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: مهمترین هدف برگزاری کرسی آزاداندیشی رشد عقلانی و مطالبه گری دانشجویان است، تیم ها در محورهای اقتصادی و سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با یکدیگر مناظره می کنند و لازمه آن این است که مطالعه کنند و اسناد مختلفی را مورد بررسی قرار دهند که در رشد اجتماعی دانشجویان بسیار موثر است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار