همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر جشن ها و جشنواره های مختلف به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرها و روستاهای استان گلستان برگزار می شود.

برنامه های دهمین روز از دهه مبارک فجر در گلستان/ جشن‌های انقلاب در شهرها و روستاها برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی در سطح استان برگزار می شود که اغلب این برنامه ها در آستانه جشن ملی 1400، در قالب جشن ها و جشنواره های مختلف است.

 

یکی از ویژگی های برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال، تبدیل هر روستا به یک ستاد دهه فجر بود که سبب شد تا برنامه ها و مراسمات مختلف در این ایام در سطح روستاها و حتی نقاط دورافتاده و مرزی استان با شور و حرارت زیادی برگزار شود.

 

امروز و در دهمین روز از دهه مبارک فجر که به نام «انقلاب اسلامی، جهش علمی، نخبه پروری، تمدن اسلامی» مزین شده است برنامه های متنوعی در گوشه و کنار استان برگزار خواهد شد.

 

مراسم جشن فجر با مرزداران یکی از برنامه های امروز است که از سوی کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر استان در شهرستان مرزی مراوه تپه برگزار می شود.

 

جشن پیروزی انقلاب نیز در شهرهای مختلف استان از جمله گنبدکاووس، گرگان، آق قلا و غیره نیز برنامه ریزی شده است.

 

همایش نقش انقلاب اسلامی در تمدن سازی و نخبه پروری نیز از برنامه های شاخص آخرین روز از دهه مبارک فجر است که به همت کمیته هیئت های مذهبی، قرآن و تشکل های دینی ستاد دهه فجر استان برگزار می شود.

 

دیدار فرهیختگان و موثرین اهل سنت استان با نماینده ولی فقیه، یادواره شهدای فجرآفرین، برگزاری کرسی تلاوت و محافل انس با قرآن کریم، مسابقات کتابخوانی، اختتامیه جشنواره استانی بازی های بومی و محلی و غیره از دیگر برنامه های امروز است.


همچنین امشب آسمان شهرهای استان با برنامه ریزی ستاد استانی و کمیته نیروهای مسلح و بسیج نورافشانی می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار